رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تاکنون یک هزار و ۳۵۰ تن میوه شب عید برای استان اردبیل تامین و ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۵۶۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 23 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، عدیل سروی در جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی استان اردبیل اظهار داشت:‌ تاکنون یک هزار و 350 تن میوه شب عید برای استان اردبیل تامین و ذخیره‌سازی شده است تا در آستانه عید در استان توزیع شده و در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: از این میزان 900 تن پرتقال و 450 تن سیب بوده که از دیگر استان‌ها خریداری شده و در استان ذخیره‌سازی شده است که با هماهنگی‌های لازم تلاش می‌کنیم تا براساس زمانبندی انجام شده زمینه توزیع میوه شب عید را به نحوی مناسب و شایسته فراهم آوریم.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز در این جلسه تصریح کرد: در راستای برنامه‌ریزی و نظارت بر کیفیت و نحوه خدمات‌رسانی و عرضه کالا به مردم و مسافران نوروزی اقدامات لازم انجام می‌شود تا بتوانیم بدون هیچ گونه مشکلی شاهد خدمات‌رسانی مناسب به مسافران باشیم.

ناصر عتباتی گفت: باید در زمینه کنترل و نظارت بر برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، مراکز تامین سوخت خودروها، اتوبوس‌های بین شهری، اماکن اقامتی تفریحی، آبدرمانی‌ها، بهداشت و سلامت غذایی، واحدهای نانوایی و آب و فاضلاب شهری و روستایی اقدامات لازم توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

وی از برخورد قاطع و قانونی با متخلفان در حوزه خدمات‌رسانی به مردم و مسافران در ایام عید نوروز خبر داد و افزود: نظارت‌ها و کنترل‌ها بر فعالیت اصناف و دستگاه‌ها و مراکز خدمات‌رسان تشدید می‌شود تا از هر گونه سوء استفاده و اقدامی که منجر به نارضایتی مردم شود جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار