بیشتر واحدهای تولیدی استان راکد است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: بیشتر واحدهای تولیدی استان اردبیل راکد و نیمه‌فعال است.
کد خبر: ۵۷۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 24 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بهمن حسین‌زاده عصر پنجشنبه در بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی و صادراتی استان اردبیل اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی روستایی با بهره کم بانکی و نیز تسهیلات یارانه‌دار به واحدهای تولیدی و اشتغالزای استان در قالب بسته‌های حمایتی پرداخت می‌شود که در این زمینه تاکنون تسهیلات ارائه شده به واحدهای تولیدی سبب رفع موانع تولیدی و بازگشت بسیاری از واحدها به چرخه تولید شده است.

حسین‌زاده گفت: صاحبان واحدهای تولیدی بخصوص واحدهای بزرگ صنعتی استان می‌توانند از فرصت اعطای تسهیلات با بهره کم و وام‌های خرد و کلان استفاده کرده و در راستای رفع موانع تولید و راه‌اندازی و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی خود تلاش کنند چرا که هم‌اکنون بسیاری از واحدهای تولیدی استان راکد و نیمه‌فعال است.

به گزارش تسنیم، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از افتتاح فاز دوم این کارخانه در اواخر فروردین ماه سال آینده خبر داد و اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیتهای بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد و قابلیتهای ان محدود به چند حوزه و تولیدات محدود نیست و نیاز است تا با فراهم سازی زمینه و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از این قابلیتها به نحو استفاده بهره‌مند شده و مشکلات منطقه را برطرف کرد.

حسین‌زاده با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال به طرح‌های روستایی و شهری با میزان اشتغال بالا گفت: تسهیلات اشتغالزایی روستایی با بهره کم بانکی و نیز تسهیلات یارانه‌دار به واحدهای تولیدی و اشتغالزای استان در قالب بسته‌های حمایتی پرداخت می‌شود.

به گزارش تابناک اردبیل، علی نظری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل دیماه جاری در اظهارنظری عجیب گزارش داد که در سال های اخیر تولید در شهرک های صنعتی استان رونق گرفته و هم اکنون 80 درصد واحدهای تولیدی این شهرک ها با اشتغال 10 هزار نفر فعال هستند!

با این وجود یوسف خدادادی معاون دادگستری استان اردبیل در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری اردبیل تصریح کرد: هزار و ۱۰۰ پرونده بهره‌برداری در حوزه صنعت صادر شده و بر اساس آمارهای ارائه شده نزدیک به ۳۰۰ واحد تولیدی استان راکد است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار