شما قضاوت کنید
حضور ۱۹۷ نماینده در جلسه تصویب به این معنی است که از ۲۹۰ نماینده مردم نزدیک به ۱۰۰ نفر در روز تصویب مهم‌ترین لایحه سال غایب بوده‌اند.
کد خبر: ۵۷۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 25 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌پنجشنبه گذشته، سوم اسفند ماه نمایندگان مجلس ا تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل‌کشور، آن را برای بررسی به شورای نگهبان ارسال کردند. حتما خبر دارید که بودجه سال ۹۷ با توجه به وضعیت بغرنج اقتصادی کشور مورد توجه شدید افکار عمومی قرار گرفته و در سه ماه اخیر بحث و جدل‌های فراوانی در خصوص ردیف‌های ان صورت گرفته. اکنون و با توجه به این حساسیت بالای افکار عمومی و مردم به نظرتان در روز تصویب بودجه چند نماینده در مجلس حضور داشتند؟ 

آنچنان که خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، خانه ملت گزارش داده است «وکلای ملت ماده واحده بودجه سال 97 را در صحن علنی با 148 رای موافق، 38 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.»

فی‌الواقع حضور ۱۹۷ نماینده در جلسه تصویب به این معنی است که از ۲۹۰ نماینده مردم در مجلس نزدیک به ۱۰۰ نفر در روز تصویب مهم‌ترین لایحه سال که تاثیراتش بر زندگی مردم در سال ۹۷ بیش از هرچیزی مشهود است غایب بوده‌اند.

به نظر شما نمایندگان مجلسی که در جلسه حضور نداشتند چه کار واجبی داشتند که به حضور در این جلسه ارجحیت داشته؟

این بی‌توجهی به امور مردمی که آنها را وکیل خود در بهارستان کرده‌اند از نظر شما پذیرفتنی است؟

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار