شهردار اردبیل در خصوص خودداری این مجموعه از حمایت تیم فوتبال، گفت: قوانین شهرداری ها را از تیم داری حرفه ای منع کرده است‌.
کد خبر: ۵۷۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 28 February 2018
 

 

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف اللهیان در تشریح آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری اردبیل تصریح کرد: مطابق قانون نمی توانیم تیم داری کنیم و اینکه در شهرهای دیگر از جمله تبریز تیم داری انجام می شود، مغایر با قوانین ابلاغی به شهرداری ها است.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری اردبیل فراز و فرود های متعددی را سپری کرده و از دسته دو به دسته یک صعود کرده و مجددا تنزل یافته است.

شهردار اردبیل متذکر شد: از ابتدا شهرداری و شورای شهر اردبیل حامی تیم بود و در سال های اخیر پنج میلیارد تومان نیز صرف تیم شد و هزینه بازیکنان و کادر را به صورت کامل پرداخت کردیم.

به گفته لطف اللهیان با محدودیت قانونی تیم داری، تیم به بخش خصوصی واگذار شد و هم اکنون نیز با وجود اینکه با نام تیم شهرداری اردبیل شناخته می شود اما تعلقی به این مجموعه ندارد.

وی با ابراز گله مندی از برخی اظهارات در خصوص بی توجهی شهرداری اردبیل به تیم فوتبال ادامه داد: این اظهارات از سمت و سوی اشخاصی عنوان می شود که حتی ریالی برای تیم هزینه نکردند.

شهردار اردبیل یادآور شد: منتقدین حتی در برنامه ۹۰ سخنرانی کردند؛ فارغ از اینکه از سمت و سوی خود این افراد به تیم فوتبال لطمه وارد شد.

لطف اللهیان ادامه داد: همچنان پیگیر رفع مشکلات تیم هستیم و تاکنون جلسات متعدد با مسئولان استان برای رفع مشکلات تیم برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
مجبور یا مجاز؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار