کد خبر: ۵۷۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 03 March 2018


این روزها اخبار خوشایندی از مدارس اردبیل به گوش نمی‌رسد. خبر تنبیه چهار دانش‌آموز با شیلنگ در سال گذشته نه‌تنها آخرین خبر از تنبیه‌های بدنی معلمان در مدارس اردبیل نبوده بلکه چندی پیش خبر آسیب گردن یک دانش‌آموز نیز صدر اخبار شد.

اما حادثه تأسف باری که گفته می‌شود نباید در مدارس که نقش تعلیم و تربیتی دارند، نمود عینی داشته باشد همچنان روند تکراری به خود گرفته است.

اینبار تنبیه بدنی یک دانش‌آموز ابتدایی اولیا را نگران ساخته و رسیدگی به روند برنامه‌های تعلیم و تربیت مدارس استان را ضروری ساخته است.

به گفته مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل در پی انتشار اخبار مربوط به تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان اردبیلی، موضوع از طریق ناحیه و واحدهای ذی‌ربط بررسی و تنبیه بدنی این دانش‌آموز توسط آموزگار مربوطه محرز گردید.

احمد ناصری اضافه کرد: متأسفانه تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان دوره ابتدایی ناحیه یک اردبیل توسط آموزگار مربوطه صحت داشته و همکاران ما با حضور در مدرسه ضمن بررسی این موضوع و دریافت شکوائیه اولیای دانش‌آموز، پیگیری‌های قانونی را انجام و پرونده این همکار پس از تکمیل به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ارسال خواهد شد.

ناصری افزود: برابر بخشنامه‌های وزارتی که از سالهای قبل مطرح شده است، تنبیه بدنی دانش‌آموزان در مدارس ممنوع بوده و بخشنامه‌های مربوطه به مدارس ارسال شده است.

انتهای پیام/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار