مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: امسال در بخش جابجایی مسافران نوروزی افزایش کرایه نخواهیم داشت.
کد خبر: ۵۷۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ 03 March 2018

 به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی در جلسه مشترک هماهنگی سفرهای نوروزی با پلیس راه استان اردبیل اظهار داشت: طرح نوروزی راهداری از 23 اسفندماه آغاز خواهد شد و در طول اجرای این طرح تلاش خواهیم کرد تا با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف زمینه‌ساز ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران در استان باشیم.

وی با اشاره به فعالیت دو هزار و 500 راننده در بخش مسافر افزود: حدود 400 دستگاه اتوبوس با عمر متوسط 10 سال، 500 دستگاه سوارى با عمر متوسط ٩ سال و حدود 200 دستگاه مینى‌بوس با عمر متوسط 24 سال در حال حاضر در حال خدمات‌رسانى به مردم و مسافران هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه امسال افزایش کرایه نخواهیم داشت، تصریح کرد: امسال در حمل و نقل مسافرى افزایش نرخ نخواهیم داشت و با توجه به تمهیدات و برنامه‌ریزى‌هاى صورت گرفته حمل و نقل استان از شرایط لازم براى سفرى راحت، ایمن و مقرون به صرفه برخوردار است.

رحمتی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای کامیون‌ها در روزهای 25، 28 و 29 اسفندماه امسال در محورهای موصلاتی اردبیل - آستارا و اردبیل - سرچم و بالعکس خبر داد و گفت: در این زمینه انتظار می‌رود که رانندگان کامیون‌ها دقت لازم را داشته و پیش از تردد به محدودیت‌ها در نظر گرفته شده توجه کنند.

وی با تاکید بر توجه ویژه فرمانداران شهرستان‌ها خواست تخصیص اعتبارات به حوزه راهداری و حمل و نقل بیان کرد: در حالت عادى روزانه حدود 6 هزار نفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومى استان جابه‌جا مى‌شوند ولى در طرح نوروزى این آمار متفاوت است به طورى که روزانه به حدود ١٨ هزار نفر هم می‌رسد که باید با هماهنگی‌های لازم در این زمینه آمادگی لازم را برای خدمات‌رسانی به این افراد داشته باشیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزود: در روزهای 25،28،29 اسفند و 4،9،10،12 و 13 فروردین محدودیت های ترافیکی برای کامیون ها در محورهای اردبیل ، آستارا و اردبیل ، سرچم و بالعکس اعمال خواهد شد.

رحمتی تشكيل جلسات هماهنگى متعدد با شركت هاى حمل و نقل و دستگاه‌هاى ذيربط از جمله روساى ادارات راهدارى شهرستانها، پليس راه، شهرداري‌ها، شركت نفت-نظارت بر عملكرد شركت ها، رانندگان و مديران فنى-برنامه‌ريز و براى كشيک نوروزى و استقرار عوامل اداره كل در پايانه‌هاى مسافربرى شهرستان‌ها-كنترل قيمت فروش بليط-پيش فروش حضورى و غير حضورى بليط-رسيدگى سريع به شكايات مسافران-پيشگيرى از تاخير مسافرين-هماهنگى با پادگان‌ها و ساير مراكز توليد سفر جهت توزيع سفر در طول تعطيلات و جلوگيرى از سفرها در پيک تقاضا-بازديد از رستوران‌ها و مجتمع هاى خدماتى و رفاهى بين راهى و آماده سازى آنها از لحاظ بهداشتى و كنترل قيمت ها را از جمله طرح ها و برنامه های این ادار ه کل در ایام نوروز دانست.

رئیس پلیس راه استان نیز با بیان اینکه در طرح نوروزی پلیس راه 65 تیم روزانه با 260 نفر نیرو از 23 الی 15 فروردین 97 در خدمت مردم و مسافران عزیز نوروزی خواهند بود اظهار امیدواری کرد با رعایت کامل قوانین و مقررات شاهد سفرهای ایمن و بی خطر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل باشیم.

سرهنگ فتاحی گفت : خادمان مردم در مجموعه پلیس راه و راهداری با همه توان برای ایجاد آرامش و امنیت در جاده در ایام نوروز در خدمت مردم و مسافران عزیز نوروزی خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به موفقیت های حوزه ترافیکی و کاهش تلفات و تصادفات جاده ای در استان باید مجموعه های کشوری پلیس راه و سازمان راهداری قدردان تلاش ها و اقدامات ارزشمند خادمان مردم در پلیس راه اردبیل و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل باشند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار