فرماندار شهرستان اردبیل از برگزاری نمایشگاه بهاره در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل خبر داد و گفت: ۱۳۰۰ تن میوه شب عید در اردبیل توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۷۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ 03 March 2018
به گزارش تابناک اردبیل، جواد زنجانی بعد از ظهر امروز در کمیته تنظیم بازار شهرستان اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از یک هزار و 300 تن میوه شب عید شامل 900 تن پرتقال و 450 تن سیب در اردبیل تهیه و توزیع خواهد شد که در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

وی با بین اینکه هیچ گونه نگرانی و دغدغه‌ای در زمینه تامین میوه شب عید در اردبیل وجود ندارد، افزود: از لحاظ کمی مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تلاش و جدیت بر این است تا کیفیت محصولاتی که برای توزیع در نظر گرفته شده در حد مطلوبی بوده و نیز قیمت آنها نیز متعادل و مناسب باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل از اختصاص غرفه‌های مناسب در سطح شهرستان برای توزیع میوه شب عید خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت توزیع میوه در آستانه عید نوروز در نقاط مختلف شهر غرفه‌ایی به شکل مناسب در نظر گرفته خواهد شد و تلاش و جدیت بر این است تا مردم در تامین این میوه‌ها با مشکلی مواجه نباشند.

زنجانی تصریح کرد: بعد از آغاز سال 97 و در تعطیلات نوروزی نیز غرفه‌های عرضه میوه مورد نیاز مردم در سطح شهرستان دایر خواهد بود و اقدام به فروش میوه به مردم خواهند کرد و نیازی نیست در این زمینه مردم دغدغه و نگرانی داشته باشند.

وی بیان کرد: تلاش و جدیت مسئولان امر تامین و توزیع میوه شب عید بر این است تا نسبت به سال‌های گذشته میوه‌های توزیعی در سطح شهرستان از قیمت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و رضایت مصرف‌کنندگان و مردم را جلب کنند که امیدواریم در این زمینه شاهد اقدامات مطلوب و مناسبی باشیم.

فرماندار شهرستان اردبیل در مورد برگزاری نمایشگاه بهاره در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل بیان کرد: باید در برگزاری این نمایشگاه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های کارشناسی با برگزاری نشست با کارشناسان اقتصادی و استاندار انجام شود تا برگزاری آن با توجه به همزمانی آن با برپایی بازار دستفروشان لطمه‌ای به فعالیت فعالان در این بازار وارد نکند که این امر نیازمند کار تخصصی و کارشناسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار