کد خبر: ۵۷۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 05 March 2018

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهمن حسین‌زاده عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت:  به منظور تنظیم بازار و تامین میوه مورد نیاز در شب عید،100 نقطه به صورت غرفه در سطح استان برای توزیع تعیین شده است به طوری که در شهر اردبیل 25 محل و سایر شهرستان‌ها و بخش‌ها 75 نقطه برای توزیع میوه با همکاری دستگاه‌های مرتبط مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و350 تن میوه برای شب عید در نظر گرفته شده است، گفت: برای امسال سهم استان اردبیل900 تن پرتقال و 450 تن سیب در نظر گرفته شده، که عموما از باغات داخل کشور در سردخانه‌های استان نگهداری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه نظارت لازم از محل‌های توزیع صورت گیرد، افزود: براساس سال‌های گذشته باید اکیپ‌های بازرسی و نظارت در سطح شهر فعال باشند تا ضعف و نارسایی‌های گذشته تکرار نشود.

حسین‌زاده بیان کرد: در 20 اسفندماه میوه‌های تنظیم بازار قیمت‌گذاری می شود و تقریبا یک هفته مانده به سال جدید غرفه‌های فروش با نظارت کامل و با نصب بنر در نقاط تعیین شده برپا و برای تکریم هم استانی‌ها فعالیت می‌کنند که بعد از تحویل سال نو تنها مبادی ورودی‌های شهر به کار خود ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه نباید مردم در تهیه میوه شب عید آزرده خاطر شوند، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های درگیر در سیستم توزیع اقلام اساسی باید انجام شده و در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا به آرامش و آسایش مردم منجر شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه عوامل توزیع می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق میوه مورد نیاز کارمندان را در محل خدمت ارایه دهند، گفت: با این کار از تراکم جمعیت در محل غرفه‌ها کاسته می‌شود و حتی در محل نمایشگاه دایمی نیز می‌توان غرفه‌هایی برای توزیع میوه و اقلام اساسی برپا کرد.

حسین‌زاده افزود: باید نحوه و چگونگی توزیع نسبت به سال‌های گذشته به شکل مطلوب صورت گیرد چرا که نارسایی‌ها در سال‌های گذشته شناسایی شده و برای رفع آن اقدامات اساسی صورت گرفته است.

وی در مورد نظارت و توزیع سایر اقلام مورد نیاز مردم در عید نوروز اظهار کرد: در آستانه عید نوروز توزیع گوشت گوساله منجمد، تخم مرغ، مرغ منجمد و برنج هندی و تایلندی که مناسب برای مصرف کنندگان باشد در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به اینکه دولت به عنوان حمایت از مصرف کنندگان وارد عرصه شده است، تصریح کرد: با بازرسی و نظارت به سیستم بازار می‌توان رضایت شهروندان و کسبه و بازاریان را جلب کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار