روابط عمومی های استان ساماندهی می شوند
مدیر دفتر استاندار اردبیل اعلام کرد که روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان از حیث عملکردی و مهارتی، پایش و ساماندهی می شوند .
کد خبر: ۵۷۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 05 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، فرزاد قلندری، با بیان اینکه بایستی روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند افزود: انعکاس دیدگاه های مردم به مسئولان دستگاه ها و برقراری ارتباط مؤثر میان دستگاه ها با رسانه های گروهی از جمله وظایف روابط عمومی هاست هرچند عده ای در راستای انجام این وظایف نقاط قوت و ضعفی دارند و باید مورد بررسی قرار گیرند.

قلندری با اشاره به اهمیت ارتقای جایگاه روابط عمومی ها گفت: ساماندهی روابط عمومی ها و ارزش گذاری آن ها بالطبع ارتقای جایگاه ادارات را سبب می شود و با مشخص شدن نقاط ضعف و قوت هر مجموعه می توان به رفع نواقص اقدام کرد.

وی تشریح کرد: روابط عمومی ها در مسیر صحیح اطلاع رسانی موظف به تولید اخبار، فعال کردن پایگاه های اطلاع رسانی و همکاری با رسانه ها هستند و در این راستا دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری در حال تدوین شاخص ها برای ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان و ساماندهی و تغییر در برخی از این حوزه ها است.

مشاور استاندار اردبیل از مدیران روابط عمومی استان خواست در انجام ماموریت ذاتی خود در برقراری ارتباط مؤثر با جامعه ، انعکاس مشکلات و عملکرد دستگاه ها و تعامل با مطبوعات تلاش کنند.

وی گفت: اگر فعالان این بخش نگاه و باور بهتری به شغل خود داشته باشند می توانند جایگاه حوزه خود را در شان و منزلت روابط عمومی های دارای شرایط مطلوب ارتقا دهند.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در توسعه و پیشبرد اهداف سازمانی را غیر قابل انکار دانست و افزود:در راستای وظایف محوله روابط عمومی‌ها باید در حوزه فعالیت خود با تحلیل وضعیت موجود، نقاط قوت و ضعف و فرصت‌ها و تهدیدها را شناسایی و برای رفع چالش ها و رسیدن به هدف اقدام کنند.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری با بیان این که شرایط روز اقتضا می کند به سمت روابط عمومی الکترونیک حرکت کنیم افزود : با برنامه ریزی های لازم و برگزاری دوره های آموزشی با استفاده از اساتید مجرب می توانیم این مهم را محقق و جایگاه این حوزه را ارتقا دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: انتظار دولت و نماینده دولت در استان از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی این است که عملکرد دولت را بدون کم و کاست و حتی بدون اغراق در اختیار افکار عمومی قرار دهند.

به گزارش تابناک اردبیل مطابق با مقررات اداری، فرزاد قلندری به عنوان رئیس اداره روابط عمومی استانداری اجازه دارد تا در خصوص عملکرد روابط عمومی فرمانداری های استان و چه بسا از طریق شخص فرمانداران اظهارنظر مستقیم داشته باشد و به نظر می رسد سخنان او بر لزوم پایش و ساماندهی روابط عمومی ها بیشتر معطوف به همکاران او در فرمانداری ها باشد.

ضمن این که آقای قلندری اگر بخواهد از باب مسئولیت خود در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که رئیس آن استاندار و دبیری آن را رئیس اداره روابط عمومی استانداری عهده دار است، سخن بگوید بایستی این مهم را در نظر داشته باشد که طبق قانون استاندار به عنوان نماینده عالی قوه مجریه در استان در کلیه امور اجرایی صرفاً نطارت تام دارد و لذاست که با توجه به این که بسیاری از دستگاههای اجرایی،نهادها و شرکت های دولتی در حوزه های اطلاع رسانی مجری سیاست های کلان از مرکز هستند، بنابراین نمی توان این بخش از اظهارات او را در این باره که بتواند در این بخش ها اصلاحات و تحولات موثری ایجاد کند، جدی گرفت.

این قبیل اظهارات در ادوار مختلف و از روسای روابط عمومی استانداری اردبیل مسبوق به سابقه است.

نتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
راغب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
این حرفهای ویترینی است . برادری که درعمر خود حتی یکساعت در روابط عمومی کار نکرده جطور میخواهد روابط عمومیها را ساماندهی کند؟؟؟!!!!؟؟؟؟
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
ایشان بهتر است این ساماندهی را از همان روابط عمومی استانداری که اکثرا بدست نیروهای شرکتی وخدماتی واگذار شده شروع کند هرچند دولت یازدهم با انحلال ادارات کل روابط عمومیهای استانداریها وتنزل دادن آنها به معاونت درعمل ثابت کرد که به این حوزه کوچکترین بهایی نمیدهد
فارغ التحصیل روابط عمومی وارتباطات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
مروری بر تحصیلات مسئولان روابط عمومی استانداری از بدو تاسیس استانداری داشته باشیم : نفراول لیسانس روانشناسی بوده ، رئیس بعدی که حدود 8 سال ریاست کرده معلم دینی وعربی مدارس راهنمایی تحصیلی آموزش وپرورش ، نفربعدی لیسانس زراعت واصلاح نباتات ، بعدی لیسانس عمران ؛ بعدش کاردان شیمی کاربردی ، بعدی مهندس صنایع و بعدش مهندس برق و همینطور الانش که لیسانس جغرافی قرار است مدیریت کند. معلوم میشود در استانداری استان ما تنها چیزی که ارزش ندارد تخصص علمیست
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
جناب قلندری در این 6 ماه نشان داده که نه از روابط عمومی سردرمیاورد ونه علاقه ای به ان دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار