شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل از برگزاری ۱۶ برنامه فرهنگی با هدف ارتقا نشاط اجتماعی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 06 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف اللهیان در جلسه پیشگیری از آسیب های مراسم چهارشنبه سوری در اردبیل تصریح کرد: به منظور پیشگیری  از آسیب های اجتماعی اجرای برنامه های شاد و مفرح از اهداف شهرداری است.

وی افزود: بر همین اساس در آستانه عید نوروز ۱۶ برنامه تدارک دیده شده و در نظر داریم به منظور نشاط آفرینی در سطح شهر برنامه های ذکر شده را در مناطق مختلف شهری برگزار کنیم.

شهردار اردبیل با اشاره به آماده سازی شهر اردبیل برای عید نوروز و استقبال از مسافران و گردشگران اضافه کرد: ضروری است فضای نشاط آوری در سطح شهر ایجاد شده و معابر و خیابان ها برای این جشن بزرگ آماده سازی شود.

لطف اللهیان متذکر شد: در همین راستا برپایی سفره های هفت سین، زیباسازی شهری، بهسازی معابر و ترمیم آسفالت خیابان ها در دستور کار قرار گرفته و همچنین در روز درختکاری نیز ۵۰ هزار اصله نهال کاشته می شود.

وی به استقبال از اولین مهمانان نوروزی این شهر اشاره و تاکید کرد: در عین حال شهرداری در معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر مشارکت خواهد داشت.

شهردار اردبیل به تدارک مقدمات توزیع میوه شب عید نیز اشاره وتصریح کرد: میوه شب عید در ۳۰ نقطه از شهر اردبیل توزیع می شود.

لطف اللهیان متذکر شد: در عین حال در مراسم چهارشنبه سوری نیز آتش نشانی در آماده باش کامل بوده و در راستای آموزش و فرهنگ سازی و همچنین اطلاع رسانی از مخاطرات استفاده از مواد محترقه خطرناک برنامه هایی در دست اجرا دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار