به گزارش تابناک اردبیل، بهنام بانی خواننده جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان در سال 96 به شهرت و محبوبیت خاصی رسید و توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. برنامه حالا خورشید در یک اتفاق جالب نظرسنجی بین چهره های موسیقی سال برگزار کرد و بهنام بانی در این نظرسنجی توانست با دریافت بالاترین رای به عنوان چهره موسیقی سال 96 انتخاب شود.

بهنام بانی با اختلاف زیاد چهره موسیقی سال شد

عوامل برنامه حالا خورشید با انتخاب منتقدین و بهترین های دنیای موسیقی 8 چهره دنیای موسیقی را انتخاب کردند و به رای گیری گذاشتند تا چهره موسیقی سال را از بین آنها و با رای مخاطبان حالا خورشید انتخاب کنند.

در بین این 8 چهره موسیقی کشورمان نام بهنام بانی ، محسن چاوشی ، علی زند وکیلی ، همایون شجریان ، علیرضا عصار ، حامد همایون ، حمید هیراد و مهدی یراحی دیده میشود.

بهنام بانی چهره موسیقی سال 96

در این نظرسنجی بهنام بانی خواننده جوان موسیقی کشورمان توانست با اختلاف زیاد آراء به عنوان پدیده موسیقی سال 96 انتخاب شود.

در این نظرسنجی بهنام بانی با 28.2 % آراء نفر اول شد و حمید هیراد با 15.6 % توانست نفر دوم این رقابت باشد. نفرات بعدی این نظرسنجی به ترتیب زیر است :همایون شجریان با 14.5 % آرا نفر سوم ، حامد همایون با 13.2 % آرا نفر چهارم ، محسن چاوشی با 9.3 % آرا نفر پنجم ، علی زندوکیلی با 3.6 % آرا نفر ششم ، علیرضا عصار با 1.9 % آرا نفر هفتم و مهدی یراحی با 1.7 % آرا نفر هشتم شد.

 

بهنام بانی