معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل:
معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل از اجرای طرح استقبال از بهار در آستانه فرا رسیدن نوروز ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 10 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل؛ شهرام لازمی زارع با اعلام این خبر تصریح کرد: طرح استقبال از بهار روز دوشنبه 21 اسفند ماه، ساعت ده صبح در حد فاصل میدان بسیج تا ارتش با هدف پاکیزگی شهر در آستانه فرارسیدن نوروز سال ۹۷ اجرا خواهد شد.

وی با بیان این که خدمات شهری به عنوان ویترین عملکرد شهرداری اردبیل است گفت: هدف از برگزاری این طرح، طروات بخشیدن به طبیعت و منظر شهری در استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی است

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل ادامه داد: مکان های اقامتی و اسکان موقت مسافران، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی در سطح شهر و به ویژه در منطقه نمونه گردشگری شورابیل باید ساماندهی شده آماده ارایه خدمات به مسافران و گردشگران شود .

لازمی زارع تصریح کرد: ارتقای کیفیت خدمات شهری و رضایتمندی شهروندان اصلی ترین وظایف ماست و تمامی نیروهای خدماتی به صورت ۲۴ ساعته جهت آماده سازی شهر برای گردشگران و میهمانان نوروزی تلاش می کنند.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اردبیل نیز در این مراسم از اجرای "فرش گل" در سه منطقه از شهر در راستای زیبا سازی شهری و ایجاد منظره ای برای گرفتن عکس یادگاری توسط گردشگران خبر داد و گفت: کاشت گل های فصلی بهاره نیز آغاز شده و کاشت نهال نیز همچنان ادامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار