شهردار اردبیل در مراسم استقبال از بهار:
شهردار اردبیل از آمادگی شهر اردبیل برای میزبانی گردشگران و میهمانان نوروز 97 خبر داد و گفت : تمامی تمهیدات برای یک میزبانی شایسته از میهمانان نوروری اندیشه شده است.
کد خبر: ۵۷۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 12 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف اللهیان امروز در مراسم استقبال از بهار که با هدف پاکیزگی و تنظیف شهر و آماده سازی شهر برای نوروز 97 برگزار شد تصریح کرد: با فعالیت های تمامی نیروهای خدماتی و پرسنل شهرداری اردبیل در راستای آماده سازی شهر برای ورود گردشگران؛ تلاش خواهیم کرد میزبان شایسته ای برای میهمانان نوروزی باشیم

وی با بیان این که بیش 850 نفر از نیروهای خدماتی و 100 دستگاه انواع ماشین آلات رفت و روب، جدول شور مخازن جمع اوری زباله در مناطق مختلف شهر به صورت 24 ساعت برای پاکیزگی شهر تلاش خواهند کرد افزود: طرح استقبال از بهار در قالب خانه تکانی شهری از امروز شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروز معابر و میادین شهر را پاکسازی خواهند کرد.

شهردار اردبیل ادامه داد: مکان های اقامتی و اسکان موقت مسافران، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی ساماندهی شده و شهر آماده پذیرش گردشگران نوروزی است.

لطف اللهیان ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارکنان خدوم و پاکبانان مجموعه شهرداری اردبیل بیان کرد: ارتقای کیفیت و بهبود خدمات ارایه شده به شهروندان سرلوحه اقدامات شهرداری اردبیل است.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری اردبیل مراسم استقبال از بهار با حضور اعضای شورای شهر، مدیران مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری، کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری اردبیل، امروز به صورت نمادین از میدان بسیج تا حد فاصل ارتش اجرا و معابر تنظیف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار