بودجه سال ۹۷ شهرداری اردبیل بعد از بررسی توسط اعضای شورای شهر، به میزبان ۵۳۷ میلیارد تومان تصویب شد.
کد خبر: ۵۷۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 15 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، آخرین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل شامگاه دیشب در حالب برگزار شد که در این جلسه بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل به شورای شهر اردبیل مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت این بودجه به میزان 537 میلیارد تومان توسط اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل به شورای شهر، 577 میلیارد تومان بود که بعد از بررسی‌های کارشناسی و فنی اعضای شورای شهر اردبیل به میزان 537 میلیارد تومان تصویب شد که بیش از 100 میلیارد تومان این بودجه مربوط به پروژه‌های مشارکتی است.

توجه ویژه به تملک و بازگشایی معابر شهری در بودجه سال آینده

رئیس شورای شهر اردبیل در جلسه شامگاه امروز شورای شهر اردبیل اظهار داشت: شورای شهر اردبیل جلسات متعددی را برای بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل برای سال 97 برگزار کرده است که این بودجه در نهایت با نظر اعضا، در کمیسیون مربوطه به میزان 537 میلیارد تومان نهایی شد.

علیرضا پوستی گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل حدود 577 میلیارد تومان بود که با نظر اعضای شورای شهر و بررسی‌‌های صورت گرفته کاهش حدود 40 میلیارد تومانی داشت و در نهایت به تصویب شورای شهر رسید.

وی افزود: در بودجه سال آینده شهرداری اردبیل نگاه ویژه‌ای به تملک و بازگشایی معابر شهری برای حل مشکل ترافیک شده که در کنار این موضوع نیز اجرای پروژه‌های مشارکتی و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: امیدواریم اجرای این بودجه در سال آینده سبب شود که شهر اردبیل به سمت رونق و توسعه و آبادانی حرکت کند و از شهرداری اردبیل انتظار داریم که در تحقق این بودجه تمامی تلاش خود را انجام دهد.

هیچ پروژه‌ای بدون مطالعه دقیق اجرایی نمی‌شود

حسین افسانه، عضو شورای شهر اردبیل در این جلسه اظهار داشت: لایحه بودجه که توسط شهرداری به شورای شهر ارائه می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار بوده چرا که تحقق این بودجه یک آینه کامل از عملکرد شهرداری اردبیل برای شهروندان است.

وی گفت: تصویب این بودجه نشان می‌دهد که مجموعه شورای شهر و شهرداری اردبیل کاملا به نیاز شهر اردبیل واقف بوده و بودجه سال 97 بسیار دقیق و علمی و با بررسی‌های کارشناسی تصویب شده است.

عضو شورای شهر اردبیل افزود: یکی از ویژگی‌های مهم این بودجه این است که تمامی نیاز شهر در حوزه پروژه‌های عمرانی به طور کامل احصاء شده و و انجام مطالعات در این بودجه جایگاه ویژه‌ای دارد و قطعا در سال آینده هیچ پروژه عمرانی بدون انجام مطالعات دقیق به مرحله اجرا نخواهد رفت.

افسانه تصریح کرد: توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و کمک به هیئت‌های ورزشی و نیز جلب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های مشارکتی در این بودجه حائز اهمیت است که میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای شهرداری مرکز در این بودجه 133 میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: 90 درصد پروژه‌های عمرانی بودجه سال 97 مربوط به مناطق یک و دو می‌باشد که کل بودجه برای سال آینده 537 میلیارد تومان به تصویب شد.

اهمیت به مناطق حاشیه شهر در بودجه شهرداری اردبیل

سخنگوی شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: اعضای شورای شهر اردبیل در تنظیم بودجه سال آینده شهرداری اردبیل نکته سنجی بالایی داشتند و تصویب این بودجه بعد از جلسات متعدد و همفکری‌های زیادی از طرف اعضای شورای شهر اردبیل انجام شد.

حبیب فتحی گفت: در تنظیم بودجه سال آینده شهرداری اردبیل خوشبختانه توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه شهر اردبیل شده و حدود 10 میلیارد تومان نیز برای مناطق 4 و 5 شهرداری اردبیل بودجه در نظر گرفته شده که نقش قابل توجهی در توسعه زیرساخت‌ها دارد.

وی افزود: توجه حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده چرا که توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر مهم تر از توسعه عمرانی است که در بودجه سال آینده شهرداری اردبیل به این موضوع نیز نگاه ویژه‌ای شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار