افزایش ساعات فعالیت گمرک و ترمینال
فرماندار بیله سوار مغان گفت: امسال 890 هزار مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۵۷۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 15 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حسن قبادی امروز پنجشنبه در بازدید از روند ارائه خدمات به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در پایانه مرزی بیله سوار افزود: از این تعداد تردد 80 درصد مسافر خارجی و 20 درصد مسافر ایرانی است که بیشتر برای گردشگری ، درمان ، تجارت و فعالیت های اقتصادی از مرز سوار تردد می کنند.
وی بیان کرد: در این مدت همچنین 64 هزار دستگاه وسایط نقلیه اعم از باری و مسافری از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 17 درصدی داشته است.
قبادی به آمار تردد مسافران در ایام نوروز سال 96 اشاره کرد و افزود: از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال بیش از 73 هزار مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند که افزایش مسافر را نسبت به سال ماقبل آن نشان می دهد.
وی با تاکید بر ضرورت خدمات ‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروز 97، اظهار کرد: تمهیدات ویژه ای در پایانه مرزی بیله سوار انجام شده و آماده استقبال از مسافران و گردشگران هستیم.
وی اضافه کرد: ساعات فعالیت گمرک و پایانه مرزی افزایش یافته و تا تعیین تکلیف آخرین مسافر فعال بوده و ادامه خواهد داشت.
فرماندار بیله سوار همچنین با اشاره به اینکه برای افزایش ضریب امنیت و تسهیل روند ارائه خدمات گیت های هوشمند در پایانه مرزی بیله سوار افزایش یافته،گفت: استفاده از سامانه های هوشمند ضریب خطای انسانی را کاهش داده و ارائه خدمات به مسافران و نوبت دهی با نظم و هماهنگی خاصی انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد: مسافران در مناطق مختلف کشور می توانند برای سهولت و جلوگیری از اتلاف وقت ،حق عوارض خروج از کشور را در تمام شعب بانک ملی سراسر کشور واریز کرده و فیش واریز را به همراه داشته باشند تا در کمترین زمان خدمات رسانی در مرز بیله سوار به آنها انجام گیرد.
به نوشته ایرنا، قبادی گفت: با توجه به اینکه پایانه مرزی بیله سوار از نظر تردد و ورود و خروج مسافر نقش ارزنده ای را در ایجاد روابط و تعامل دوستانه میان 2 ملت ایران و جمهوری آذربایجان ایفا می کند، همواره بعنوان دروازه تجاری و ویترین نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت ویژه ای بوده است بنابراین می طلبد که به بهترین نحو ممکن نسبت به ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به مسافران داخلی و خارجی اقدام نماییم.
بیله سوار در 165 کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار