رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: به منظور ارائه خدمات به شهروندان شش ایستگاه سلامت نوروزی در این استان دایر شده است.
کد خبر: ۵۸۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 16 March 2018
 
 
به گزارش تابناک اردبیل، قدرت اخوان اکبری در بررسی اقدامات طرح سلامت نوروزی در اردبیل از اجرای این طرح ملی  در استان خبر داد و بیان داشت: این طرح  از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد یافت.

وی تأکید کرد: در قالب این طرح خدمات ۲۴ ساعته در بیمارستان‌های دولتی ارائه می‌شود و خدمات پیش بیمارستانی نیز در وضعیت آماده‌باش خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش وقایع حیاتی، تشکیل تیم های نظارت و بازرسی و فعالیت تمام وقت بخش‌های دیالیز  از دیگر بخش‌های این طرح است.

اخوان اکبری به دایر شدن شش ایستگاه سلامت نورزی در سطح استان اشاره و تأکید کرد: همچنین در قالب این طرح ۳۲۰ نیروی اورژانس نیز در حالت آماده‌باش هستند.

وی همچنین از آغاز طرح بازرسی بهداشتی از ۱۵ اسفند ماه خبر داد و متذکر شد: تاکنون از بین ۱۸ هزار و ۳۸۱ امکنه تولید و توزیع از دو هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی انجام شده است.

وی به انجام دو هزار مورد بازرسی توسط ۱۲۰ بازرس در قالب چهار اکیپ اشاره کرد و بیان داشت: نظارت و بازرسی تا ۱۵ فروردین نیز به صورت ویژه تداوم خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به بازرسی از منابع تأمین آب و استخرهای شنا، تأکید کرد: شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را به شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار