مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با ایام نوروز طرح آرامش بهاری در ۳۲ بقعه متبرک و شاخص اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 18 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن عید نوروز 32 بقعه متبرکه استان اردبیل آماده پذیرایی از زائران در ایام نوروز در قالب طرح آرامش بهاری هستند اظهار داشت: این طرح از 28 اسفند تا 15 فروردین ماه سال 97 اجرا می‌شود که در این طرح 32 بقعه متبرک شاخص در سطح استان اردبیل برای برگزاری و اجرای این طرح منتخب هستند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با فرا رسیدن عید نوروز به منظور استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان اردبیل افزود: خادمان امامزادگان و بقاع متبرک تا پایان طرح آرامش بهاری در آماده‌باش بوده و برای مسافران و زائران خدمات‌رسانی می‌کنند که حول همین طرح برخی برنامه‌های خرد و کلان فرهنگی دیگری نیز به منظور استقبال از مسافران تدارک دیده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: در همین رابطه طرح‌ها و برنامه‌های تحویل سال در سطح استان اردبیل نیز خالی از لطف نبوده که برنامه‌های شاخص همزمان با تحویل سال در 15 بقعه شریف سطح استان اردبیل میزبان برنامه‌های سال تحویل با حضور جوانان و نوجوانان و همچنین میهمانان و گردشگران نوروزی خواهند بود.

قیامی با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای برگزاری طرح آرامش بهاری در سطح استان اردبیل همزمان با تعطیلات عید نوروز بیان کرد: در این طرح قرار است برنامه‌های فرهنگی در قالب غرفه‌های فرهنگی و خیمه‌های معرفت، مسائل فرهنگی، پاسخگویی به احکام و همچنین پذیرایی و سایر تسهیلات به میهمانان نوروزی ارائه شود که در این زمینه تمام تمهیدات اندیشیده شده است.

وی میزبانی امامزاده سیدصدرالدین اردبیلی از برنامه‌های شاخص فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز را یادآور شد و افزود: به صورت شاخص برنامه‌های بسیار مهم فرهنگی در شهر اردبیل در امامزاده سید صدرالدین برگزار خواهد شد که در واقع هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی به ویژه هدف از برگزاری طرح آرامش بهاری ترویج سنت حسنه وقف می‌باشد که علاوه بر این تقویت باورهای دینی نسل جوان به جد در اجرای این طرح مورد تاکید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار