رئیس فرودگاه اعلام کرد
رئیس فرودگاه پارس آباد مغان، از تغییر برنامه پروازهای فرودگاه شهرستان پارس آباد در مسیر تهران - پارس آبادمغان و برعکس در سال 97 خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 18 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، سید پیمان آتش زرروز گفت: برنامه پروازی جدید این فرودگاه از پنجم فروردین ماه سال 97 با هماهنگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به روزهای شنبه و سه شنبه تغییر کرد.
وی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه تهران - پارس آباد و بالعکس هم اکنون روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته انجام می شود، گفت: طبق برنامه جدید، از پنجم فروردین تا هشتم آبان سال آینده پروازهای مسیر تهران – پارس آباد و برعکس در روزهای شنبه و سه شنبه انجام می شود.
وی ادامه داد: بر اساس این برنامه، پرواز روزهای شنبه ساعت 14:15از تهران به مقصد پارس آباد انجام خواهد شد و هواپیما ساعت 16در فرودگاه پارس آباد به زمین خواهد نشست.
وی با اشاره به زمان برگشت این هواپیما در روزهای شنبه افزود: هواپیما در ساعت 16:40از فرودگاه پارس آباد به پرواز در خواهد آمد و در ساعت 18:20در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین خواهد نشست.
وی بیان کرد: در روزهای سه شنبه هر هفته نیز این هواپیما در ساعت 14:30از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد پارس آباد پرواز خواهد داشت و در ساعت 16:10در فرودگاه این شهرستان فرود خواهد آمد.
آتش زر اضافه کرد: پرواز برگشت این هواپیما در ساعت 16:45 همان روز انجام می شود و طبق برنامه ابلاغی، ساعت ورود این هواپیما به تهران 18:25تعیین شده است.
به نوشته ایرنا، وی استقبال شهروندان از پروازهای مسیر تهران –پارس آباد و برعکس را خوب توصیف کرد و گفت: با راه اندازی و فعالیت دوباره فرودگاه پارس آباد، راه برای توسعه و پیشرفت همه جانبه این شهرستان هموارتر شده است.
فرودگاه پارس آباد مغان پس از پنج سال تعطیلی و با عملیات توسعه و بهسازی بهمن ماه گذشته بازگشایی شد.
پارس آباد در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار