رئیس پلیس راه استان تشریح کرد
رئیس پلیس راه استان اردبیل از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه نوروز ۹۷ در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 18 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ سیدحجت فتاحی اظهار داشت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه نوروز 97 در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود که این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها تا 14 فروردین سال 97 عملیتی خواهد شد.

وی افزود: عمده هدف از اعمال این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ارتقای ضریب ایمنی، تسهیل در عبور و مرور، افزایش آرامش سفر و افزایش انضباط ترافیکی با در نظر گرفتن حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروزی و افزایش تردد است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده برای اجرا در طول طرح نوروزی 97 بیان کرد: بر این اساس عبور و مرور انواع موتورسیکلت در طول اجرای طرح نوروزی از 24 اسفندماه 96 تا 14 فروردین 97 در تمامی بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی استان که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

فتاحی به تسنیم گفت: در محور اردبیل-آستارا و اردبیل-سرچم و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح تا 24 شب در تاریخ‌های 25، 28 و 29 اسفندماه سال 96 و 4، 9، 10 و 12 فروردین‌ماه سال 97 ممنوع خواهد بود.

وی تصریح کرد: جابه‌جایی محموله‌های ترافیکی در تمامی جاده‌های برون شهری از ساعت 7 صبح روز 26 اسفند امسال تا ساعت 7 صبح روز 6 فرورین سال 97 و نیز از ساعت 7 صبح روز 9 فروردین سال 97 تا ساعت 7 صبح روز 15 فروردین سال 97 ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: ورود و تردد تمامی خودروهای ترانزیتی حامل مواد سوختی از ساعت 7 صبح روز 26 اسفندماه سال 96 تا ساعت 7 صبح روز 6 فروردین سال 97 و از ساعت 7 صبح روز 9 فروردین سال 97 تا ساعت 7 صبح روز 15 فرورین سال 97 ممنوع و در سایر ایام نوروز نیز این خودروها صرفاً در ساعات روز، مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی است.

فتاحی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در 13 فروردین سال 97 در تمامی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان ممنوع خواهد بود، اظهار کرد: در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پیش‌بینی نشده در محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان، موضوع قبل از اعمال با هماهنگی‌های صورت گرفته اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار