رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: از زمان آغاز فعالیت ستاد تنظیم بازار در سطح استان اردبیل بیش از یک هزار و ۳۵۰ تن میوه شب عید شامل ۹۰۰ تن پرتقال و ۴۵۰ تن سیب در اردبیل توزیع شده است.
کد خبر: ۵۸۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 24 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، خلیل نیکشاد اظهار داشت: از زمان آغاز فعالیت ستاد تنظیم بازار در سطح استان اردبیل بیش از یک هزار و 350 تن میوه شب عید در اردبیل توزیع شده و در اختیار هم‌استانی‌ها قرار گرفته است تا مشکلی در زمینه تامین میوه شب عید با آغاز سال نو نداشته باشند.

وی افزود: از این میزان میوه توزیع شده در سطح استان 900 تن پرتقال و 450 تن سیب بوده که با هماهنگی‌های انجام شده و اقداماتی که در زمینه ذخیره‌سازی و نیز آمادگی مکان‌های توزیع میوه شب عید در سطح استان انجام شده مشکلی در زمینه توزیع این میوه‌ها در استان نداشته‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر میوه شب عید در راستای تعادل‌بخشی بازار و حمایت از مصرف‌کنندگان 676 تن برنج، 100 تن تخم‌مرغ و نیز مقادیری گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد در سطح استان توزیع شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

نیکشاد با اشار به هدفگذاری‌های انجام شده در راستای تامین و توزیع گوشت قرمز و سفید در استان تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده در حال حاضر کشتارگاه‌های صنعتی گوشت قرمز و نیز کشتارگاه‌های مرغ با تمامی ظرفیت برای عرضه گوشت گرم در حال فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار