مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: آمار تردد استان از ۲۳ اسفند ماه تا ۳ فروردین ماه امسال در مجموع تردد ورودی و خروجی ۴۲۹ هزار و ۲۶۰ وسیله نقلیه با ۱۴.۱ درصد رشد بوده است.
کد خبر: ۵۸۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 24 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل اظهار داشت: بیشترین تردد در محورهای مواصلاتی استان مربوط به محور اردبیل ـ آستارا بوده و آمار تردد استان از مورخ 23 اسفند ماه تا 3 فروردین ماه امسال در مجموع تردد ورودی و خروجی 429 هزار و 260 وسیله نقلیه با 14.1 درصد رشد بوده است.

وی افزود: طبق آمار به دست آمده ورود به استان با 237 هزار و 790 وسیله نقلیه با 14.7 درصد رشد و خروج از استان 191 هزار و 470 وسیله با 13.4 درصد رشد است و پرترددترین محور نیز محور اردبیل - آستارا با 152 هزار و 432 تردد است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین تردد در روز اول فروردین‌ماه با 55 هزار و 294 مورد به ثبت رسیده بود و بعد از محور اردبیل- آستارا بیشترین تردد  به ترتیب مربوط به محور اردبیل ـ سرچم و اردبیل ـ سراب است.

رحمتی بیان کرد: خوشبختانه تلاش نیروهای راهداری در ارائه خدمات‌ به مسافران و میهمانان فرهنگی شایسته تقدیر است و امیدواریم شاهد جلب رضایت و خوشنودی مسافران و میهمانان نوروزی در این ایام مبارک باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار