سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال گذشته از ۸۰۹ باشگاه و مجموعه ورزشی در سطح استان بازدید شد و علاوه بر ارائه تذکرات برای رفع نواقص و مشکلات، ۱۵ مورد منجر به پلمپ باشگاه‌ها شد.
کد خبر: ۵۸۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 06 April 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بهرام آقاخانی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون ماده پنج استان اردبیل اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت‌های قانونمند و منسجم در حوزه ورزش استان باید کمیته نظارت بر اماکن ورزشی در شهرستان‌ها استان اردبیل تشکیل شده و در این حوزه فعالیت کنند که در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با قدردانی از اعضای کمیسیون در سال گذشته گفت: در سال 96 کمیسیون ماده پنج استان اردبیل در مجموع 28 جلسه برگزار کرد که طی این جلسه مجوز 76 باشگاه برای تاسیس صادر شد، صدور پروانه 51 باشگاه مورد تایید قرار گرفت و برای 21 باشگاه نیز موافقیت اصولی برای تاسیس صادر شد و در مجموع تعداد 323 باشگاه در سطح استان با مجوز در حال فعالیت هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در سال گذشته از 809 باشگاه و مجموعه ورزشی در سطح استان بازدید شد و علاوه بر ارائه تذکرات برای رفع نواقص و مشکلات، 15 مورد منجر به پلمپ باشگاه‌ها شد تا از فعالیت‌های خارج از حیطه این باشگاه‌ها جلوگیری شده و از بروز مشکلات در این حوزه اجتناب شود.

آقاخانی تصریح کرد: کمیته نظارت بر اماکن ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شده و مقرر شد تا روسای ادارات شهرستان‌ها نیز نسبت به تشکیل کمیته نظارتی در حوزه‌های تحت مدیریت خود اقدام کرده و نتیجه حاصله از بازرسی‌ها را به اداره کل منعکس کنند تا فعالیت‌ها در این زمینه ساماندهی شود.

وی از تلاش برای توسعه برنامه‌های ورزشی در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: با توجه به نتایج مثبت و مناسب توسعه برنامه‌های ورزشی تلاش می‌کنیم تا با همکاری و هماهنگی‌های لازم زمینه‌ساز توسعه چنین برنامه‌های در استان بوده و زیرساخت‌ها در این بخش را ارتقا دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار