تابناک اردبیل بررسی می‌کند
پرسش اینجاست که چرا از اجرای طرح معدوم‌سازی 10 تن فراورده‌های خامی دامی آلوده، گزارش تصویری در رسانه‌ها منتشر نشده است.
کد خبر: ۵۸۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 09 April 2018

به گزارش تابناک اردبیل، صادق صالحی مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از معدوم‌سازی بیش از ۱۰ تن فرآورده‌های خام دامی آلوده، غیربهداشتی و تاریخ گذشته در این استان خبر داده و گفته است که این میزان فرآورده های دامی آلوده همزمان با اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام نوروز کشف و ضبط شده بود.

تصویر منتشره در متن خبر سایت اطلاع رسانی دامپزشکی استان اردبیل، تعدادی کیسه با محتوای گوشت فاسد در پشت یک دستگاه وانت را نشان می‌دهد که به هیچ عنوان تناسبی با رقم بزرگ 10 تن کشفیات مورد ادعای مقام مسئول این اداره‌کل ندارد!؟   

معمولاً دستگاههای مسئول در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، ستاد مبارزه با مواد مخدر و ...به منظور اقدام پیشگیرانه و تاثیر روانی اقدامات خود بر افکار عمومی جامعه، چه در جریان بازرسی‌های از قبل تعیین شده، کور و نامحسوس و چه در جریان معدوم‌سازی کشفیات، رسانه ها را به عنوان نماینده مردم با خود همراه می‌کنند که انعکاس این اقدامات تاثیر مثبتی در تامین بیش از پیش امنیت غذایی و سلامت مردم به دنبال دارد.

اکنون جای سئوال است که مسئولان اداره‌کل دامپزشکی استان اردبیل چرا و به چه دلایلی در انجام ماموریت‌های خود که ارتباط مستقیمی با سلامت جامعه دارد، از خبرنگاران گریزان بوده و رسانه‌ها را با خود همراه نکرده و به انتشار اخبار رسمی از طریق روابط عمومی و مصاحبه مدیریت شده و گزینشی بسنده می کنند.

ضمن این که افکار عمومی از مسئولان دامپزشکی استان اردبیل سئوال می‌کنند که چرا و به چه دلیلی در اجرای معدوم‌سازی 10 تن فراورده های خامی دامی آلوده، دوربین‌های رسانه های گروهی حضور نداشته و دعوت نشده‌اند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار