از روز چهارشنبه؛
با ورود سامانه بارشی، از چهارشنبه تا روز شنبه هفته آینده وزش باد تند، بارش باران توام با رعدوبرق بخش‌هایی از استان اردبیل را فرا می‌گیرد.
کد خبر: ۵۸۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 09 April 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌ علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه طی دو روز آینده شاهد پایداری جوی در استان خواهیم بود، افزود: از عصر روز سه شنبه پدیده وزش باد گرم بویژه در بخش های مرکزی را شاهد خواهیم بود که همین امر موجب افزایش نسبی دما خواهد شد.

علی دولتی مهر با اشاره به افزایش دما در ساعاتی روز چهارشنبه یادآور شد: اما از عصر همین روز با نزدیک شدن سامانه بارشی به تدریج آسمان ابری شده و در روزهای آخر هفته و شنبه هفته آینده بارش های رگباری مناطقی از استان را فرا خواهد گرفت.

وی وزش باد و رعد و برق را همراه با بارش های رگباری پدیده غالب در این ایام برشمرد و تصریح کرد: عمده بارندگی ها در جنوب استان و مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان در گفتگو با مهر در خصوص میزان بارش ها طی سه روز پیش بینی شده تاکید کر که انتظار ما این است در جنوب استان بارش های نسبتا مطلوبی را شاهد باشیم.

وی کاهش محسوس دما طی روز شنبه را یادآور شد و ادامه داد: این سامانه بارشی روز شنبه خارج شده و دوباره شاهد جو پایدار از اوایل هفته آینده در تمام مناطق استان خواهیم بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار