در نشست با خبرنگاران مطرح شد
فرماندار بیله‌سوار مغان خواستار مشارکت و همراهی رسانه‌های استان برای معرفی ظرفیت‌ها و توسعه همه‌جانبه این شهرستان شد.
کد خبر: ۵۸۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 12 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک اردبیل، حسن قبادی در نشست خبرنگاران با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در محل پایانه مرزی بیله‌سوار با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در معرفی توانمندی‌ها،‌خواستار مشارکت فعال عموم رسانه های استان در توسعه شهرستان مرزی بیله‌سوار شد.

وی با بیان این که گمرک بیله‌سوار طی سال‌های اخیر توسعه مناسبی داشته است گفت: انتظار می‌رود گمرک و مجموعه‌های فعال آن مخصوصاً پایانه مرزی توسعه مضاعف یابد.

فرماندار بیله‌سوار به افزایش ورودی مسافران در ایام عید و همچنین تعطیلات طول سال اشاره کرد و گفت: ورودی 30 هزار مسافر آذری از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار گویای رونق این منطقه مرزی است که انتظار می‌رود با فراهم شدن زیرساخت‌هایی نظیر جاده ارتباطی مناسب و ایمن در این شهرستان و مسیر ترانزیتی بتوان این توانمندی و قابلیت را افزایش داد.

وی خواستار آن شد که اداره‌کل راهداری و حمل ‌نقل جاده ای استان در ارتقای کیفی و توسعه مسیرهای ارتباطی شهرستان بیله سوار توجه بیش از پیش داشته باشد.

قبادی در خصوص قابلیت های ویژه بیله سوار به تنوع تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تولید هزاران تن محصولات کشاورزی در اراضی دیم و آبی در این شهرستان می‌طلبد تا جاده‌ها به عنوان مسیر حمل و نقل این محصولات از شرایط مناسب و ایمن برخوردار باشد، ضمن این که این مهم نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر است .

وی ظرفیت گردشگری بویژه زندگی عشایری را از دیگر عرصه های مهم و قابل توجه در شهرستان بیله سوار برشمرد.

فرماندار بیله سوار از تلاش مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در توجه ویژه به این شهرستان تقدیر کرد و گفت: هم در حوزه راه و هم پایانه مرزی بیله‌سوار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پشتیبانی‌ها و حمایت‌های موثر و همه‌جانبه‌ای را انجام داده است.

گمرگ بیله‌سوار 24 ساعته می‌شود

قبادی همچنین از 24 ساعته شدن فعالیت گمرک بیله‌سوار در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: با موافقت به عمل آمده تلاش می‌شود تا با شبانه‌روزی شدن فعالیت گمرک بیله‌سوار گسترش تجارت خارجی و رونق صادرات به معنای واقعی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار