شهردار اردبیل خبر داد:
شهردار اردبیل از کاشت ۲۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در سطح شهر خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون بوته گل فصلی برای اولین بار در اردبیل قبل از فرا رسیدن نوروز ۹۷ در راستای استقبال از بهار در سطح شهرکاشته شده است.
کد خبر: ۵۹۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 13 April 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: همه اهتمام مجموعه شهرداری اردبیل با تلاشی مضاعف همراه بوده و شهرداری اردبیل با توجه به فرصت های موجود، به دور از حواشی گام های اصولی و فنی بلندی را در راستای عمران و آبادانی شهر خواهد برداشت.

وی با بیان این که عملکرد شهرداری اردبیل با اجرای پروژه ها در سطح شهر برای مردم گویاست افزود: تلاش می کنیم با اتمام پروژه های نیمه تمام و بهره برداری از آن ها عملکرد شهرداری اردبیل مورد پذیریش شهروندان باشد.

شهردار اردبیل در خصوص پل قدس تصریح کرد: پروژه پل قدس به هیچ عنوان متوقف نشده و با توجه به محدودیت های مالی که در شهرداری اردبیل وجود دارد کارهای عمرانی این پروژه به جدیت در حال اجرا است.

لطف اللهیان گفت: پل قدس تا کنون ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش خواهیم کرد با بهره برداری از این پروژه مشکل ترافیک شهر نیز حل شود.

وی در خصوص بودجه سال ۹۷ به جامع بودن آن اشاره کرد و افزود: بایستی متمم بودجه سال ۹۶ به شهروندان گزارش شود.

لطف اللهیان گفت: گزارش متمم بودجه سال ۹۶، در واقع عملکرد شهرداری اردبیل و تحقق بودجه بوده و ضروری است این گزارش توسط اعضای شورای اسلامی شهر در خدمت شهروندان قرار گیرد.

شهردار اردبیل در خصوص کاشت گل های بهاری نیز تصریح کرد: بیش از یک میلیون بوته گل فصلی برای اولین بار در اردبیل قبل از فرا رسیدن نوروز در راستای استقبال از بهار در سطح شهر کاشته شده است.

لطف اللهیان همچنین از کاشت ۲۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در سطح شهر خبر داد و گفت: این روند همچنان ادامه دارد.

وی همچنین در خصوص تکمیل شدن پروژه پل داروپخش با بیان این که کارهای عمرانی این پل طبق برنامه پیش می رود گفت: تلاش ما این است که طبق قولی که داده ایم، این پروژه در نیمه اول سال به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.

شهردار اردبیل در خصوص همایش آنکارا با تاکید براینکه مزیت گردشگری کنونی شهراردبیل باید به کشورهای همسایه معرفی شود افزود: حضور علویان در ایام نوروز در اردبیل فرصتی برای معرفی ظرفیت گردشگری اردبیل به آن ها و به خصوص کشور ترک بود.

وی گفت: در این همایش با سرمایه گذران این کشور جهت سرمایه گذاری در اردبیل مذاکراتی انجام دادیم و درخواست کردیم با حضور آن ها در اردبیل توافق هایی را در راستای توسعه اقتصادی شهر با سرمایه گذاری بخش خارجی انجام دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار