کد خبر: ۵۹۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸ 14 April 2018

علیرضا پوستی در بیست و سومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره پنجم اظهار کرد: به دنبال حضور شماری از علویان کشور ترکیه در اردبیل که به‌علت عشق و ارادت به اهل بیت به ویژه علی(ع) و محبان آن حضرت به ویژه شاه اسماعیل خطایی در اردبیل حاضر شده بودند تصمیم بر این شد تا شماری از مسئولان استان اردبیل نیز با حضور در ترکیه از نزدیک با فعالیت‌های آن‌ها آشنایی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: با دعوت رسمی، آیت‌الله سیدحسن عاملی برای سخنرانی در آنکارا حاضر شد و به‌علت محدودیت زمان شماری از اعضای شورای شهر به شکل مرخصی و با هزینه شخصی خود به این سفر راغب شده و مسافرتی چند روزه به ترکیه را انجام دادیم.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در این سفر شهردار و اعضای شورای شهر بدون مأموریت بلکه به شکل مرخصی حاضر شدند و ما با حضور در آنکارا در کنار حضور در جمع علویان که با استقبال گرم آن‌ها نیز روبرو شدیم سعی کردیم در ضیافت شامی که سفارت ایران در آنکارا ترتیب داده بود حضور و با اردبیلی‌های مقیم این شهر دیدارهایی را داشته باشیم.

پوستی افزود: در راستای توسعه قابلیت‌های گردشگری و مشاهده توانمندی کشور همسایه، ترکیه در این باب از تأسیسات آب‌درمانی در آنکارا دیدن کرده و در رایزنی‌هایی که انجام دادیم قرار شد شماری از گردشگران این شهر نیز با سفر به اردبیل و سرعین از توانمندی گردشگری این خطه دیدن کنند.

وی تصریح کرد: در روز آخر سفر نیز نشستی را با یکی از سرمایه‌گذاران ترک در حوزه گردشگری داشتیم که قرار شد با حضور در اردبیل زمینه ساخت هتل در شهر اردبیل به همت این سرمایه‌گذار فراهم آید.

در این جلسه نامه‌های ارائه شده از سوی شهرداری اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و با رأی مثبت اعضای شورای شهر همه آن‌ها به تصویب رسید و نامه فرمانداری اردبیل در تائید و تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری و ابلاغ آن به شهرداری برای اجرا قرائت شد.

انتهای پیام/ایسنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
ببینید ایشون از ترس اینکه حاشیه ای ایجاد بشه چندین جا صحبت از مرخصی و ... کردند.
اتفاقا نظرم اینه که هر چقدر این عزیزان یه همچین ماموریتهایی داشته باشند و با شیوه نوین شهرسازی و خدمات شهری آشنا بشوند به نفع شهر من هم هست.
بنابراین جناب آقای پوستی میخوام خواهش کنم سفر بعدی نه بعنوان مرخصی بعنوان ماموریت کاری شورا یه همچین ماموریتهایی رو ببینید.
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
ضمن تشکر از جناب دکتر پوستی که به جلوگیری از ریخت وپاش بیت المال تاکید کرده اند بهتر است پیام دهتده ناشناس توجه داشته باشند که تعدادی از اعضای دوره های قبلی شورای شهر اردبیل از جمله فرماندار فعلی اردبیل نه تنها به ترکیه بلکه تاقلب اروپا با هزینه شهرداری و به بهانه الگوبرداری از تجارب شهرسازی و... کشورهای پیشرفته سفر کردند ولی امروز بعد از اینهمه سال ، اثری از استانداردهای مدیریت مدرن شهری در اردبیل به چشم میخورد؟؟؟ کافیست چند دقیقه باران ببارد تا آبگرفتگیهای عجیب و غریب را در چهارگوشه شهر ببینیم ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار