مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: روز شنبه مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و بزرگداشت مقام جانباز، تجلیل از جانبازان استان در ۲ گلزار شهدای استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 18 April 2018

به گزارش تابناک قم، سیدجواد هاشمی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت: جانبازان دفاع مقدس ما شاهدان واقعی و اصلی عرصه‌های پیکار و رهروان راه ایثار و شهادت و ولایت مداران بی‌ادعا هستند.

وی افزود: هریک از رزمندگان کشور الگوی ایثار و رشادت هستند، جانبازان عشق واقعی را در کشور معنا کردند، هدف تمام جانبازان عزیز در دوران جنگ تحمیلی تعالی دین مبین اسلام بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به مشکلات پیرامون جانبازان استان گفت: بسیاری از جانبازان امروز با انواع مشکلات و دردهای ناشی از جنگ سر و پنجه نرم می‌کنند، اختلال در خواب و روند عادی زندگی جانبازان را احاطه کرده، جانبازان افرادی هستند که با ایثارگری و مجاهدت‌های خود امنیت و آرامش را به کشور و برای نظام به ارمغان آورند.

هاشمی عنوان کرد: مشکلات و دردهایی که جانبازان آن را احساس می‌کنند هر روز تکرار می‌شود، مجاهدت‌ها و رشادت‌های جانبازان هرگز نباید از یاد برود، امروز بعضی افراد در مادیات غرق‌شده و فریب ظواهر دنیوی را خورده‌اند.

وی با تأکید بر اهمیت هوشیاری در برابر اقدامات تفرقه‌افکنانه در کشور تصریح کرد: نباید آب در آسیاب دشمن ریخته شود، هرگونه حرکت و اقدامی که سبب وهن آیین و مذهب کشور شود معیارهای روشنی از دنیاپرستی و غرق شدن در مادیات است.

‌هاشمی با اشاره به مقام و جایگاه والای جانبازی و ایثارگری تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ارج و جایگاه جانبازان بالاتر از مقام شهادت و شهداست بنابراین باید قدر این انسان‌های عزیز را در کشور دانست، پیروی از مکتب عاشورا عامل مهم و اصلی در راستای بالندگی مقام ایثارگری بوده که همیشه در طول انقلاب اسلامی این قبیل جهت‌گیری‌ها حفظ‌شده است.

وی ادامه داد: پیروی از جایگاه ولایت‌فقیه محور تمام فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم است، بیش از 11 هزار جانباز از دوران دفاع مقدس در استان قم وجود دارد، روز شنبه مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و بزرگداشت مقام جانباز، تجلیل از جانبازان استان در دو گلزار شهدای استان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ابراز کرد: تفقد و دلجویی از تمام جانبازان استان به نمایندگی از مقام معظم رهبری هم‌زمان با روز جانباز در استان قم برگزار می‌شود، اجرای برنامه‌های فرهنگی، کوه‌نوردی و برنامه‌های قرآنی ازجمله ویژه‌برنامه‌های روز جانباز در قم خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار