ارسال محصولات فرهنگی آستان مقدس رضوی به مشترکان غیرایرانی سراسر جهان آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 19 April 2018

به گزارش تابناک : مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی از ارسال محصولات فرهنگی اعلام ارسال محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی به سراسر جهان این آستان مقدس به مشترکان غیر ایرانی سراسر جهان همزمان با ایام شعبانیه خبر داد.

سید محمدجواد هاشمی‌نژادافزود:بسته‌های فرهنگی و پیام‌های تبریک در قالب پست الکترونیک به زبان‌های فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسه، اردو، عربی، ترکی استانبولی، ترکی -آذری و روسی برای مشترکان غیر ایرانی ارسال‌ می‌شود.

او گفت: بسته‌های تبلیغاتی نیز شامل کارت‌پستال تبریک، کتاب‌ با موضوع سیره رضوی، نمک متبرک، کتاب‌های الکترونیک و تصاویر ضریح مطهر حضرت رضا(ع) نیز تهیه شده است و برای زائران غیر ایرانی به زبان‌های مختلف ارسال می‌شود.

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی افزود: این محصولات و بسته‌های تبلیغاتی برای بیش از نیم میلیون مخاطب غیر ایرانی در 120کشور دنیا ارسال می شود.

سید محمدجواد هاشمی‌ نژادافزود: حفظ و تداوم ارتباط با مخاطبان در سراسر دنیا و اثرگذاری از حضور در جوار امام رئوف از اهداف ارسال این محصولات و بسته های تبلیغاتی به سراسر دنیاست.

او گفت: با توجه به حجم حضور زائران غیر ایرانی در اعیاد ماه شعبان، برنامه‌های ویژه و خاصی نیز همچون قرائت ادعیه، مناجات و مدیحه‌سرایی برای آنها برگزار می شود.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار