کد خبر: ۵۹۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 21 April 2018
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در مجموعه شهید دیرین اردبیل برگزار شد مسابقات کشتی فرنگی نونهالان یادواره شهید مدافع حرم دهقانی‌نیا در حالی با حضور 6 تیم از استان‌های اردبیل، قم، البرز، گیلان و مازندران آغاز شد که کشتی‌گیران قدری در این مسابقات باهم رقابت می‌کنند.
 
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسم آغازین این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی شهید دیرین اردبیل اظهار کرد: ما برای دومین بار این مسابقات را با حضور 140 کشتی‌گیر در قالب 6 تیم برگزار می‌کنیم که دو تیم از استان اردبیل در این مسابقات حاضر هستند.
 
صاحب خاطرنشان کرد: بعد از افتتاح این مسابقات با حضور مسئولان استانی و پیشکسوتان در رشته کشتی به ویژه کشتی فرنگی و تجلیل از خانواده شهید دهقانی‌نیا این رقابت‌ها امروز برگزار و نفرات منتخب معرفی خواهند شد.
 
وی به برگزاری المپیاد درون‌مدرسه‌ای در استان در سالتحصیلی جاری اشاره کرد و گفت: ما از سال گذشته این مسابقات را در مدارس استارت زدیم و از هفته تربی‌ای در استان در سالتحصیلی جاری اشاره کرد و گفت: ما از سال گذشته این مسابقات را در مدارس استارت زدیم و از هفته تربیت‌بدنی سال گذشته تاکنون در رشته‌های مختلف این مسابقات به صورت مدرسه‌ای، منطقه‌ای برگزار شده و مرحله استانی آن نیز آخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 
این مسئول بیان کرد: منتخبین المپیاد ورزشی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد و امیدواریم تیم استان اردبیل قوی‌تر از سال گذشته در این رقابت‌ها حاضر شوند.
 
صاحب تصریح کرد: دانش‌آموزان ما در رشته‌های مختلف ورزشی در سالتحصیلی گذشته در کسب مدال و موفقیت در رشته‌های مختلف با 105 درصد رشد در کسب افتخارات روبرو بودند.
 
وی بیان کرد: در المپیاد درون‌مدرسه‌ای امسال 120 هزار دانش‌آموز در مناطق و نواحی 19 گانه استان اردبیل مشارکت داشتند که در مجموع دانش‌آموزان استان 77 مدال کشوری و یک مدال جهانی را در رشته دومیدانی به دست آوردند.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار