کد خبر: ۵۹۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 21 April 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر که با حضور نماینده مردم کوثر و خلخال در مجلس و معاون سیاسی امنیتی استاندار و اعضای شورای اداری شهرستان تشکیل شده بود، وحید کنعانی کلور با حکم استاندار اردبیل به سمت فرماندار جدید کوثر معرفی شد.

در این جلسه بشیر خالقی، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و گلایه از مسؤولین استانی در خصوص کاهش حقابه آب رودخانه قزل اوزن و اختصاص بخشی از آن برای مرکز استان، گفت: 90 کیلومتر از سرچشمه و طول این رودخانه در جنوب استان اردبیل جاری است.

وی افزود: نباید حق‌آبه شهرستان‌های کوثر و خلخال از آب‌های جاری از سوی استان نادیده گرفته شود و به این دلیل ظرفیت سد گیوی و سدهای معیشتی در روستاهای کوثر و خلخال راکد و بلاتکلیف بماند.

نماینده مردم کوثر و خلخال خواستار  توجه جدی ریئس جمهور، وزرای نیرو و جهاد کشاورزی در خصوص از سرگیری و ادامه اجرای پروژه‌های سدهای معیشتی روستاهای جنوب استان اردبیل شد.

علی نواداد، معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل نیز در این جلسه با تأکید بر تعامل و همکاری جدی همه مسؤولین با سرپرست فرمانداری جدید کوثر، تصریح کرد: فرماندار جدید با توجه به سوابق کاری عالی گذشته در سمت‌های مختلف اجرایی، بومی و پای کار بودن مورد تأئید و منصوب شده است.

وی ساعی بودن را مشخصه بارز فرمانداری جدید خواند و بیان کرد: انتظار مقام عالی سیاسی استان از فرماندار پیگیری مسائل اشتغال جوانان و سرمایه‌گذاری در جهت بهبود بیش از پیش وضعیت اقتصادی برای منطقه است.

معاون سیاسی استاندار در ادامه ضمن تأکید بر نهادینه شدن فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی و روی آوری مردم به این مبحث در مقابل حوادث طبیعی برای محصولات کشاورزی در بین مردم، ادامه داد: حتماً دولت توجه ویژه‌ای بر جبران بخشی از خسارات سرمازدگی در شهرستان کوثر و برخی شهرستان‌های دیگر استان خواهد داشت.

در پایان این مراسم از زحمات علیرضا علیپور فرماندار قبلی، محمدصادق محمدی سرپرست فرمانداری فعلی کوثر تشکر و وحید کنعانی کلور در سمت سرپرست فرمانداری شهرستان کوثر معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار