شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: در سال جدید برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی با هدف ارتقای سلامت بانوان در نظر گرفته شده که در مناسبت‌های مختلف اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 22 April 2018
به گزارش تابناک اردبیل حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: در سال جدید برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی با هدف ارتقای سلامت شهروندان برای بانوان در نظر گرفته شده که در طول سال و در مناسبت‌های مختلف اجرایی خواهد شد.

وی با بیان این که بانوان به عنوان نیمی از جمعیت شهر، نقش به‌سزایی در تحکیم بنیاد و سلامت خانواده دارند، افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به بانوان در زمینه نقش ورزش و پیاده‌روی در پیشگیری از بیماری‌های مختلف است.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه لازمه شهر انسان‌محور شهروندانی توسعه یافته است، توضیح داد: به حضور گسترده بانوان در فرهنگسراها نیازمندیم، چرا که فرهنگسراها یکی از زیر ساخت‌های مهم فرهنگی بوده که در پویایی جامعه نقش بسزایی دارند.

وی گفت: برنامه ورزش صبحگاهی ویژه بانوان، جزء برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی ذکر شده است که همه روزه از ساعت 8 تا 9 صبح در محل پارک بانوان برگزار می‌شود.

شهردار اردبیل به حضور مشاوران تغذیه به صورت رایگان در محل برگزاری برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های متنوع آموزشی مؤثر بر سلامت جسم و روان نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده برای عموم بانوان خواهد بود.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار