سرانه فضای سبز در اردبیل به 8 مترمربع رسید
در سه سال اخیر بیش از 30 میلیارد تومان در مجموعه شورابیل و در بخش های عمرانی،فرهنگی و اجتماعی سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۵۹۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 22 April 2018
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم افتتاح شهرداری منطقه 5 اردبیل اظهار کرد: پل داروپخش هم اکنون با 77 درصد پیشرفت در حال احداث است که سعی جدی داریم تا این پروژه را در نیمه اول سال تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم. 
 
وی نگاه شهرداری را به ارتقای سلامت اجتماعی و فرهنگی شهروندان یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما با پیوست فرهنگی و اجتماعی در این سه سال پروژه‌های متعددی را در شورابیل اجرا کردیم که در این مدت بالغ بر 30 میلیارد تومان در این حوزه پروژه متنوع اجرایی و عملیاتی شده است. 
 
شهردار اردبیل نمونه این پروژه‌ها را موثر در ارتقای سلامتی مردم، راه‌اندازی جاده تندرستی اعلام کرد و گفت: امیدواریم این جاده تندرستی که در سطح کشور بی‌نظیر است اسباب برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های متنوع، ورزش همگانی و پیاده‌روی را به وجود آورد. 
 
لطف‌اللهیان به فعالیت‌های انجام شده در حوزه بهبود منظر و سیمای شهری اشاره کرد و افزود: در کنار اصلاح معابر بازگشایی‌ها و روان‌سازی ترافیک در حوزه آسفالت کوچه‌ها نیز ورود پیدا کردیم تا در این مناطق در سال 97 یک تغییر و تحول اساسی اتفاق بیفتد. 
 
وی توسعه فضای سبز و تجهیز پارک‌ها را به ست‌های ورزشی و روشنایی معابر از برنامه‌ها و رویکردهای شهرداری دانست و اظهار کرد: سرانه فضای سبز در اردبیل به 8 مترمربع رسیده و هر سال نیم مترمربع به این مساحت افزوده می‌شود. 
 
شهردار اردبیل با قدردانی از حمایت استاندار اردبیل و معاون امور عمرانی در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهر اردبیل خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با بهبود شرایط مالی و درآمدی شهرداری بتوانیم از طریق منابع دولتی نیز جذب اعتباراتی را شاهد باشیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار