کد خبر: ۵۹۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 24 April 2018

به گزارش استانداری اردبیل، بهمن حسین زاده در این خصوص افزود: این سایت به منظور تسهیل در روند صدور و اخذ مجوز برای سرمایه گذاران طراحی شده و سرمایه گذار نیاز نیست، دغدغه بوروکراسی اداری داشته باشد.

وی با بیان اینکه نماینده دستگاه های اجرایی متولی دارای کد کاربری و رمز عبور هستند، اضافه کرد: وقتی فردی قصد اخذ مجوز جهت سرمایه گذاری در محل مشخص دارد درخواست متقاضی را نمایندگان ادارات مرتبط مشاهده می کنند و نظر خود را در طول یک هفته اعلام می کنند.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه متقاضیان در هر نقطه ای از کشور و سایر کشورها با ورود به سایت www.investinardabil.ir  می توانند تقاضای خود را جهت اخذ مجوز اعمال کنند، از ثبت نام بیش ازهشت سرمایه گذار در این سایت خبر داد.

وی بیان داشت: صدور مجوز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می شود و نیازی به حضور فیزیکی متقاضی در ادارات نیست مگر اینکه نیاز به جلسه رفع موانع و توضیح بیشتر برای توجیه باشد.

حسن زاده تصریح کرد: در همین راستا پنجره واحد سرمایه گذاری نیز با حضور ادارات متولی صدور مجوز که نمایندگان ثابت تام الاختیار آن ادارات محسوب می شود، در محل استانداری اردبیل راه اندازی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار