با حضور وزیر ارتباطات
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۸۰۰ پروژه ICT با اعتباری بال بر ۱۶۷ میلیارد تومان به صورت همزمان در استان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۹۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 26 April 2018

به گزارش تابناک اربدیل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح این پروژه ها تاکید کرد که این طرح های افتتاحی در بخش های مخابرات، زیرساخت های ارتباط، خدمات ارتباطی و... اجرا و به بهره برداری می رسد.

رزمی با تشریح جزییات پروژه های افتتاحی افزود: از مجموع پروژه های افتتاحی ۱۵۰ طرح به ارزش ۳۱۴ میلیارد ریال مربوط به طرح های شرکت مخابرات از جمله توسعه شبکه، توسعه فیبر نوری به طول ۱۳۴ کیلومتر، اینترنت پرسرعت روستایی و... است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های شرکت خدمات ارتباطی به ارزش ۴۷۵ میلیارد ریال تصریح کرد: ۲۸۶ میلیارد ریال نیز مربوط به پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت از جمله توسعه پهنای باند به میزان ۱۴۸ گیگابیت در ثانیه می باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین به افتتاح پروژه های ارتباطات با اعتبار سه میلیارد ریال و طرح راه اندازی دستگاه های خودپرداز در روستاها به ارزش ریالی ۳۵ میلیارد را از دیگر پروژه های افتتاحی در استان برشمرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار