اجازه نمیدهیم مخالفان دولت وارد عرصه مدیریتی شوند
رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان استان اردبیل گفت: هرگز اجازه نمیدهیم افرادی که از یاران وفادار به وعده‌های رئیس‌جمهور نیستند بخواهند وارد عرصه مدیریتی شوند.
کد خبر: ۶۰۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 06 May 2018
به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام محمدباقر فلسفی در خصوص به برخی انتصابات غیراصلاحاتی اخیر در اردبیل اظهار کرد: بنده شفاف‌ترین کارنامه را در اظهارنظرها و بیان مسایل و موضوعات مختلف دارم و صادقانه دنبال آرمان خودمان هستیم که همواره در تحقق آن گام برداشتیم. 
  
وی خاطرنشان کرد: خط قرمز جریان اصلاحات انتصابات بدون حاشیه و بدون ریاکاری است و مسلماً هر کس که آماده خدمت‌رسانی می‌شود باید صادقانه در این صحنه حاضر شود. 
  
رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان استان اردبیل گفت: در تصمیم‌گیری‌ها نیز ما صادقانه عمل کرده و تصمیم می‌گیریم به ویژه در انتصابات فرمانداران خط قرمز مورد تاکید ما انتخاب حامیان دولت و معتقدین به جریان اصلاحات هستند. 
  
فلسفی با بیان اینکه انتصاب مدیران نیز کار تخصصی است، بیان کرد: هر چند ما تمایلی به ورود به این عرصه نداریم اما در این زمینه نیز خط قرمز ما انتخاب مدیرانی است که در ستاد رقیب روحانی فعالیت نداشته‌اند چرا که ما اجازه ورود به عرصه قدرت را به مدیرانی که در ستاد رقیب روحانی حاضر شده بودند نخواهیم داد. 
  
وی در گفتگو با ایسنا در مورد خبر منتشر شده در باب انتصاب برخی از مدیران ستاد رقیب روحانی در استان اردبیل تصریح کرد: ما نه تنها از این کار حمایت نمی‌کنیم بلکه با استاندار اردبیل صحبت شده و به دلیل آنکه استاندار خود حامی آرمان رئیس جمهور است هرگز اجازه نخواهد داد تا افرادی که از یاران وفادار به وعده‌های رئیس‌جمهور نیستند بخواهند وارد عرصه مدیریتی شوند. 
 
رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان استان اردبیل گفت: خط قرمز ما در انتخاب مدیران در استان اردبیل حامیان روحانی است که افراد منتسب باید معتقد به آرمان جریان اصلاحات باشند. 
 
رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان استان اردبیل ادامه داد: این حرکت‌ها نه تنها اسباب ناامیدی به وجود نیاورده بلکه در آخر نیز صدور حکم فرد مورد نظر ملغی شده و ما نیز مانع چنین انتصابی شده‌ایم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
منه نه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
حاج اقا فلسفی! چرا در برابر انتصاب یاران بقایی در منصب معاون عمرانی و یار دیرین قالیباف در پست معاونت سیاسی دخالت نکردید؟؟؟قرار است عضو ستاد احمدی نژاد فرماندار پارس اباد شود؟؟؟.......
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
متاسفانه شورای عالی اصلاح طلبان اردبیل نه کارایی و نه نفوذ و نه توانایی لازم در این بحثی که حاج آقا فلسفی مطرح کرده اند را ندارد. فکر میکنم که خود این شورا نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد تا با ورود افراد جدید و توانمند تر یک بازنگری کلی در شبکه داخلی خود داشته باشند و یک مرحله بالاتر از حرف و ادعا بتوانند برنامه های خود را عملیاتی نمایند. اصلی ترین مشکل فعلی این شورا وجود افراد کم اثر و با تفکرات سنتی و ... و عموما خنثی است که اصلا حس و حال و حوصله رقابت و جنگ در دنیای سیاست رو ندارند و صرفا در حد حرف به مسائل جاری نگاه میکنند و جبهه می گیرند.
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
تابناک عزیز : طوری نوشته اید (( .. به برخی انتصابات غیر اصلاحاتی ...)) که انگار کسی نمیداند در انتصابات چه بلایی سر اصلاح طلبان آمده است .شما هم نیک میدانید که این به اصطلاح واکنش تند فقط و فقط خوراک تبلیغاتی و رسانه ای بیش نیست . اگر واکنش ها اثر داشت و یا قرار بود با این واکنش ها تغییری در انتصابات بشود که الان بسیاری از مدیران ارشد استان که قطعا هم اصلاح طلب نیستند بر این مسندها تکیه نزده بودند . دولت آقای روحانی چه در دوره اول و چه در دوره دوم به لطف و حمایت اصلاح طلبان موفق به کسب قدرت شده است و بر کسی از سیاسیون پوشیده نیست که مدیریت ها و انتصابات (( به نام اصلاحات )) اما!!!! به کام اصولگرایان بوده و هست . و البته اصلاح طلبان حذف کامل نشده اند اما بسیار محافظه کار و محتاط عمل میکنند و متاسفانه نمیتوانند از همفکران خود حمایت کنند .
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
جناب فلسفی شما خود باعث این وضع هستید و امروز طرف معرفی شد و خدا رحمت کند اردبیل رو و روحانی رو اصلاحات مرده
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
جناب فلسفی عزیز،اینگونه تمامیت خواهی نکنید.مگر از اصلاح طلبانی که از پنجره ستاد روحانی هم نگاه نکرده وپست گرفته اند خبرندارید. از تازه به دوران رسیده های سیاسی ومنفعت طلبانی که بقای خودرا در چسباندن خودشان به این دولت دیدند وپست گرفتند خبرندارید.؟؟؟مگرکسی هم مانده که پست نگرفته باشد؟؟
من خودم اصلاح طلبم ،ولی واقعاٌ از عملکرد اصلاح طلبان هیچ رضایتی ندارم. آنقدر به مردم دروغ گفتن میدانم فردای قیامت چه جوابی خواهند داد. ؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار