کد خبر: ۶۰۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 06 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، بنا به پیشنهاد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل در احکام جداگانه معصومه موسوی را به سمت معاون برنامه‌ریزی ؛ نوسازی و تحول اداری و میرمسعود لطفی زارنجی و تورج پیراهنی را به ترتیب به عنوان معاونان اداری و مالی و مدیرکل اداری و مالی استانداری منصوب کرد.

بهنام‌جو در بخش هایی از این احکام ؛ ابراز امیدواری کرده نامبردگان با استعانت از خداوند متعال؛ با به کارگیری همه توان و تجربه خویش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در  مجموعه تحت مسوولیت خود، در پیشبرد اهداف و سیاستهای دولت تدبیر و امید و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشند.

 

مدیرکل جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری منصوب شد

همچنین اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حکمی قادر تقی زاده را به سمت مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری منصوب کرد.

 بهنام‌جو در بخشی از این حکم؛ ابراز امیدواری کرده نامبرده با استعانت از خداوند متعال؛ با به کارگیری همه توان و تجربه خویش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در آن مجموعه، در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیش تر به مردم شریف استان موفق باشد.

 

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد ؛ بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب شد

اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل در حکمی احمد کنعان‌پور را به سمت سرپرست دفتر مدیریت عملکرد ؛ بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب کرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار