مدیرعامل هلال احمر اردبیل:
مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل از راه‌اندازی اولین مرکز دیالیز بخش خصوصی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ 06 May 2018
غیبی مدیر عامل هلال احمر اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل، بهرام غیبی در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های گروهی استان اردبیل اضافه کرد: این مرکز با همکاری و مشارکت متخصصان بومی و سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقدمات راه اندازی این مرکز تخصصی فراهم شده است، تصریح کرد: همکاری این سازمان با بخش خصوصی در راستای توسعه خدمات و فعالیت های انسان دوستانه صورت می گیرد.

مدیرعامل هلال احمر استان با اشاره به سایر برنامه ها و اقدامات درمانی و پزشکی هلال احمر در این استان یادآور شد: این سازمان سال گذشته ۱۳۰ کاروان سلامت را برای رسیدگی به مشکلات و درمان بیماران خانواده های بی بضاعت به مناطق محروم استان اردبیل اعزام کرد.

وی تصریح کرد: این کاروان های سلامت متشکل از تیم های تخصصی درمانی، توانبخشی، درمان اضطراری، روان شناس، ماما، پرستار و... در ۱۲۰ روستای محروم استان حضور یافته و خدمات ارائه کردند.

به گفته غیبی کاروان سلامت هلال احمر اردبیل علاوه بر مناطق محروم این استان، در مناطق کم برخوردار استان آذربایجان غربی نیز حضور یافته و به درمان بیماران بی بضاعت اقدام کرده بود.

وی همچنین با اشاره به اجرای موفق طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در این استان از سوی هلال احمر بیان داشت: برای اجرای این طرح ۲۰۱ عضو تخصصی و افتخاری در ۱۵ پست ثابت و سه پست سیار فعالیت کردند.

مدیرعامل هلال احمر استان خروجی طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در این استان را ارائه خدمات مختلف به بیش از ۵۷ هزار و ۳۲۲ مسافر و گردشگر و توزیع اقلام فرهنگی امدادی به تعداد ۹۳ هزار مورد برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار