کد خبر: ۶۰۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 08 May 2018

 حمید لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه  امن‌ترین زیپ لاین کشور در شورابیل آماده بهره برداری است، اظهار کرد: با توجه  به کنترل جزء به جزء و تأییدیه استاندارد این پروژه  با برطرف شدن مشکلات جزیی، این طرح در اول تابستان آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی با بیان این که در حال حاضر بیش از ۷ پیمانکار در سراسر این مجمتع روند اجرایی عملیات عمرانی را به منظور بهره‌برداری تکمیل می‌کنند، افزود: چندین پروژه‌های شاخص تفریحی دیگر نیز تا تابستان سال جاری افتتاح و راه‌اندازی خواهند شد.

شهردار اردبیل ادامه داد: زیپ لاین شورابیل با طول ۴۷۵ متر و با سرعت ۶ متر در ثانیه به عنوان اولین زیپ لاین رفت و برگشت در کشور است که با مشارکت بخش خصوصی با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی شده و قابل بهره‌برداری است.

لطف‌اللهیان همچنین از راه‌اندازی اتوبوس دریایی در چند ماه آتی خبرداد و بیان کرد: قرارداد این پروژه با بخش خصوصی منعقد شده و  اسکله آن نصب شده که با ظرفیت ۴۰ نفر و با اعتبار یک میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های تفریحی در مجتمع گردشگری شورابیل خواهد بود و تا تابستان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اردبیل با تاکید بر تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام، گفت: با توجه به شروع تعطیلات فصل تابستان  پارکینگ‌های ورودی سه گانه و پارکینک طبقاتی شوراسنتر در خدمت مسافران و شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی به بهسازی پارک بزرگ شورابیل، پارک صخره‌ای، پارک دانشجو، پارک کتاب و پارک ترافیک اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم عملیات عمرانی تا آغاز تعطیلات در این مجتمع پایان برسد و در اختیار شهروندان و گردشگران قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار