معاون آموزشی دانشگاه:
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: این دانشگاه در 21 رشته محل دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد.
کد خبر: ۶۰۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 09 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بهنام بهاری گفت: داوطلبان می توانند در رشته های زبان و ادبیات فارسی ، زبان و ادبیات فارسی - ادبیات غنایی، آموزش زبان انگلیسی ، زبانشناسی، علوم قرآن و حدیث، علوم ارتباطات، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، حقوق خصوصی، حقوق کیفری و جرم شناسی، مدیریت آموزشی، مدیریت دولتی، مدیریت ورزشی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، ریاضی آنالیز، فیزیک، شیمی - شیمی فیزیک، شیمی - شیمی آلی، مهندسی برق قدرت، محیط زیست - آلودگی محیط زیست و معماری ثبت نام کنند.
وی بیان کرد:علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته محل اقدام کنند.
بهاری وام صندوق رفاه، وام وزارت علوم، وام های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و وام های بعد از فارغ التحصیلی را از جمله امتیازهای در نظر گرفته شده برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانست.
او افزود: انتخاب واحد دانشجویان به صورت اینترنتی خواهد بود و مسئولیت رعایت مقررات آموزشی از قبیل رعایت پیش نیاز، هم نیاز، حداقل و حداکثر تعداد واحد مجاز در انتخاب واحد به عهده دانشجو است.
بهاری گفت: دانشجویان باید بر اساس سال ورود به دانشگاه و زمان‌بندی اعلام شده نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند و دانشجویانی که در زمان مقرر نسبت به انتخاب واحد اقدام نکنند، دانشگاه از بابت تکمیل ظرفیت کلاس‌ها هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
او افزود: با توجه به بخشنامه جدید دوره تابستانی، کلاس ها در هشت هفته برگزار می شود و برای هر واحد درس نظری 2 ساعت در هفته در نظر گرفته می شود.
در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بیش از 11 هزار و 500دانشجو در 143 رشته تحصیلی مشغول تحصیل هستند، این دانشگاه 14 رشته در مقطع دکترای تخصصی، یک رشته دکترای حرفه ای پزشکی، 40 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 210 نفر هیات علمی ، 19 هزار فارغ التحصیل و بیش از 100 هزار متر مربع فضای آموزشی و رفاهی دارد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار