کد خبر: ۶۰۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹ 10 May 2018

پشت میز نشینی در محل کار بخشی از زندگی ما را به خود اختصاص داده است و تفاوت چندانی ندارد که شما کارمند باشید یا یک پزشک منخصص. به هرترتیب ناچارید هر روز بخش قابل توجهی از زمان خود را در وضعیت نشسته سپری کنید و این در شرایطی است که معمولا اصول صحیح نشستن روی صندلی نیز رعایت نمی شود.

ورزش‌هایی برای کارمندان (+تصاویر)

به گزارش گروه سلامت عصر ایران، تکرار و تداوم این وضعیت برای سال های متمادی آسیب های جدی فیزیکی را متوجه سلامت انسان می کند و این چالشی است که نمی توان به سادگی آنرا نادیده گرفت. اما در این شرایط چه راهکارهایی را برای حفظ سلامتی می توان مدنظر داشت؟!

در مقام پاسخ به آنچه مطرح شد، قطعا نمی توانیم تغییر شغل را به عنوان یک راهکار مدنظر داشته باشیم زیرا در شرایط اقتصادی روز قطعا آسیب فیزیکی و مشکلات سلامت را به گرفتاری های ناشی از بیکاری ترجیح می دهیم! بنابراین بهترین و البته ممکن‌ترین راه حل توجه به نرمش های سبک و علمی است که بدین منظور توسط متخصصان مدنظر قرار دارد. از این رو، در مطلب امروز تعدادی از حرکت های ورزشی مناسب محیط کار را با هم مرور می کنیم. ناگفته نماند انجام منظم این حرکت های ورزشی نه تنها سلامت جسم را تضمین می کند بلکه نقش و اثر مهمی در کاهش فشارهای عصبی و استرس های شغلی در محیط کار خواهد داشت.

به صاحبان مشاغل و مالکان کسب و کار توصیه می کنیم روزانه یک یا دو بازه زمانی کوتاه را به عنوان زمانی برای انجام حرکت های ورزشی مذکور مشخص کرده و حتی کارمندان خود را مجبور به تمرین آن کنند.

 

ورزش‌هایی برای کارمندان (+تصاویر)

ورزش‌هایی برای کارمندان (+تصاویر)

ورزش‌هایی برای کارمندان (+تصاویر)

ورزش‌هایی برای کارمندان (+تصاویر)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار