فرمانداران پارساباد و مشگین‌شهر معرفی شدند
با حضور معاون سیاسی استاندار اردبیل، فرمانداران شهرستان‌های پارساباد مغان و مشگین‌شهر معرفی شدند.
کد خبر: ۶۰۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 10 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، با حضور علی نواداد معاون سیاسی استاندار اردبیل، شکور پورحسین نماینده مردم شهرستان پارساباد مغان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان از خدمات اکبر صمدی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی و علی علایی بعنوان سرپرست جدید فرمانداری پارس آباد معرفی شد.

علی علایی شهردار سابق خلخال است که خداحافظی احساسی او و همکارانش در آذرماه سال گذشته از مسئولیت‌اش در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت.

در همین حال امروز با حضور علی نواداد معاون سیاسی استاندار اردبیل،ولی ملکی نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان، اکبر صمدی فرماندار سابق پارساباد مغان بر صندلی میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار سابق مشگین شهر تکیه زد و سکان فرمانداری را عهده‌دار شد.

برخی از فعالان در فضای مجازی و رسانه‌ها، از این دو انتصاب استاندار ناخشنود و معترض بوده و آن را همسو با دولت نمی‌دانند.آنان معتقدند که باید از عناصر نزدیک و همسو با دولت و اصلاح طلبان در پست های مدیریتی و فرمانداری استفاده شود.

این انتصابات در حالی دیروز و امروز انجام شد که چند روز قبل، حجت‌الاسلام فلسفی رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان استان به تصور منصرف ساختن بهنامجو از تصمیم‌اش، خواهان آن شده بود که نیروهای معتقد به دولت و اصلاح‌طلبان در فرمانداری‌ها و پست‌های مدیریتی بکارگیری شوند!

شایان گفتن است که از زمان انتصاب اکبر بهنامجو به سمت استانداری اردبیل، اعتراض‌های مشابه و مکرر درباره انتصابات مختلف او مطرح بوده است.

انتهای پیام 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عباسعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
اعتراضها یکی دوتانیست فقط مشکل اینست که گوش شنوایی نیست به دنبال رویکرد استاندار بازنشسته و پروازی سابق در صدور احکام فله ای واستخدام بیش از 20 مشاور ، تازگیها بدعت خطرناکی باب شده هرکس در استانداری پست میگیرد چند روز بعد یک حکم مدیرکلی هم برای همسرش میگیرد!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار