کد خبر: ۶۰۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 10 May 2018

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل، محمودرضا یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در اولین دوره از مسابقات ورزشی آتش‌نشانان کشور به میزبانی بندر انزلی آتش‌نشانان اردبیلی بار دیگر افتخار آفریده و موفق به کسب عناوین مختلف قهرمانی شدند.

وی با اشاره به اینکه در رشته صعود از طناب محسن تختی از تیم منتخب اردبیل مقام اول را به دست آورده و علی محبی نیز به نشان برنز بسنده کرد، افزود: در رشته کشتی نیز حسین مصری به نشان نقره مسابقات دست یافت و علی شاه‌حسینی در جایگاه سومی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تصریح کرد: در رشته عملیات ورزشی نیز تیم آتش‌نشانی اردبیل با حضور هاشم محمدزاده، مسعود آقامحمدی، محسن تختی و وحید فتایی به نشان اول تیمی دست یافت.

یعقوبی ادامه داد: در قسمت انفرادی در رده سنی زیر ۳۰ سال حسین مصری مقام نخست، محسن تختی عنوان دومی و وحید فتایی  مقام سوم را کسب کردند و  در رده سنی زیر ۳۵ سال نیز مسعود آقامحمدی به نشان نقره دست یافت.

وی با اشاره به اینکه تیم اعزامی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل  به سرپرستی قربان کاجی در رقابت‌ها حاضر شده بود، گفت: کلام عبادی نیز از استان اردبیل به عنوان داور مسابقات حضور داشت.












اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
تبریک به همشهریان عزیز و آتش نشانان دلیر اردبیلی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار