کد خبر: ۶۰۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 10 May 2018

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان امروز در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در شهرداری اردبیل تصریح کرد: بدون تملق و اغراق آرامش و آسایشی که امروزه در جامعه حس می شود در زیر سایه رشادت ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزاده ها است که با حفظ  ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده اند. 

وی ضمن تقدیر و قدردانی از تلاش جانبازان شاغل در مجموعه شهرداری اردبیل افزود: خون شهدا، صبر و استقامت جانبازان و ایثارگران  میراث گرانبهای انقلاب هستند که همیشه باید قدردان ایثارگری های این عزیزان باشیم. 

 شهردار اردبیل با بیان اینکه در عین حال که ما کارمند مجموعه شهرداری هستیم، اما یک شهروند نیز هستیم افزود: هر اقدام و کار شایسته ای که انجام می دهیم در راستای رفاه خود و خانوادهای خود است و این امر در زیر سایه تلاش های ایثارگرانه جانبازان شاغل و فرزندان شهدا در مجموعه شهرداری اردبیل است. 

لطف اللهیان گفت: چنانچه مجموعه شهرداری اردبیل را به عنوان یک اداره و صرفا محل کار تلقی کنیم از آبادانی و توسعه شهر فاصله خواهیم گرفت و باید بدانیم این نهاد مدنی جایی نیست که تنها دیگران بهره خواهند برد چرا که ما و خانواده های ما همان شهروندان هستند و هر اقدامی که صورت می گیرد در راستای تحقق اهداف و مطالبات شهروندان است .

وی با تاکید بر اینکه نگرش خود را برای توسعه شهر باید باز تر  کنیم افزود: ایثارگری ها و رشادت های شما بزرگواران هیچ گاه فراموش نخواهد شد و همواره ما منت دار شهدا جانبازان ایثارگران و خانواده آن ها هستیم  .

لطف اللهیان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره کارکنان بازنشسته جانباز و ایثارگر که در گذشته در مجموعه شهرداری اردبیل تلاش کرده اند گفت: تلاش این بزرگوران نیز در امر خدمات رسانی به شهروندان همیشه ستودنی بوده که برای آن ها نیز سلامتی و تداوم عزت از خداوند منان خواستاریم .

وی گفت:منابع مالی شهرداری اردبیل دولتی نیست و ما امانت مردم شهر هستیم  از این رو باید دراستای حل مشکلات شهری و جلب رضایت شهروندان تلاش کنیم.

گفتنی است  در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایا از جانباران شاغل در شهرداری اردبیل تجلیل شد.







اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار