کد خبر: ۶۰۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 10 May 2018

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل، حمیدلطف‌اللهیان امروز در بازدید میدانی از پروژه پل قدس به همراه معاون عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه پل قدس با تامین مصالح مورد نیاز طی روزهای آینده تسریع شده و در یک  زمانبندی مشخص تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به این که سیاست کاری این پروژه، بهره برداری از پل قدس در سه فاز بوده است افزود: فاز نخست آن به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن که عرشه اصلی است با تامین 7 هزار تن آهن آلات اعم از میلگرد و ورقه در یک زمانبندی مشخص به اتمام خواهد رسید.

شهردار اردبیل بیان کرد: اتمام پروژه پل قدس نیازمند بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار است که شهرداری اردبیل متعهد شده 50 درصد  آن را  به زودی به پیمانکار پرداخت کند تا عملیات این پروژه اجرایی شود.

لطف‌اللهیان با اشاره به این که به دلیل شرایط جوی در ماه‌ههای اخیر روند اجرایی پل قدس از سرعت حداکثری برخوردار نبوده است، گفت:  با شروع فصل کاری به جدیت پشتیبان پیمانکار اجرایی این پروژه هستیم که در این خصوص سه شنبه‌های هر هفته جلسه‌ای با حضور مدیر عامل شرکت مذکور، مشاورین و عوامل فنی و اجرایی برگزار می کنیم تا با پیگیری آخرین فرایند کارگاه عملیات اجرایی را تسریع بخشیم.

وی در خصوص تامین مواد آهن آلات و مصالح این پروژه در شرایط اقتصادی امروز کشور گفت: با توجه به تغییرات قیمت مصالح مورد نیاز این پروژه به هیچ عنوان متوقف نبوده و تمام اهتمام و تلاش عوامل فنی و اجرایی بر این است تا عرشه اصلی این پل به جدیت پیشروی کند.

شهردار اردبیل گفت: با بهره‌برداری از فاز اول این پروژه هرچند بار ترافیکی در این محدوده بیشتر است، اما امیدواریم به تکمیل شدن پل اصلی از بار ترافیکی این محدوده کاسته شده و مشکل ترافیک شهری حل شود.

وی  از ورود بیش از 360 سرویس حمل و نقل و تریلی قالب‌های آهنی مورد نیاز پل قدس در روزهای آتی به اردبیل خبرداد و افزود: سازه‌های نگهبان در این پروژه به کار گرفته می‌شود تا استفاده از این سازه باعث مسدود شدن خیابان‌ها در حین اجرای پروژه نشود.

لطف‌اللهیان ضمن تقدیر از پشتیبانی و حمایت استاندار و معاون عمرانی وی گفت: این پشتیبانی و حمایت قطعا مایه دلگرمی است و تمام تلاش ما نیز تسریع بخشیدن به روند اجرایی پل قدس است تا این سرعت در اجرا قابل لمس برای شهروندان باشد.

بهروز ندایی معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز در این بازدید تصریح کرد:پروژه پل قدس یکی از مهمترین پروژه های عمرانی استان است که از اهمیت بالایی برای شهروندان برخوردار است.

وی گفت:با توجه به قرارگیری این پروژه در هسته مرکزی شهر و پیچیدگی خاصی که دارد، ضروری است با نظارت‌های فنی و پیگیرهای مستمر در یک زمانبندی مشخص عملیات اجرایی آن به اتمام برسد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت:  به منظور تسریع در این پروژه دستگاه‌های اجرایی مرتبط را مجاب به همکاری و تعامل می‌کنیم تا هرچه سریعتر این پروژه که برای شهروندان حایز اهمیت است به سرعت به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

 








  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار