نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های شمال و شمالغرب کشور به میزبانی اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۶۰۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 12 May 2018
به گزارش تابناک اردبیل، در این همایش دو روزه که مدیران کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های تبریز، ارومیه، زنجان، رشت و اردبیل حضور دارند در بخش اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل و کارهای انجام شده در این حوزه به تبادل نظر می‌پردازند.
 
در این جلسه هم‌اندیشی مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل در سخنانی اظهار کرد: ما برای اولین بار میزبانی این رویداد را در شهر دارالارشاد اردبیل عهده‌دار شدیم که امیدواریم خروجی این نشست منشا خیر و برکت در مسیر توسعه شهرها باشد.
 
مجتبی لاله با اشاره به اهداف برگزاری چنین رویدادهایی در سطح منطقه‌ای و استانی خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ چارت جدید روابط عمومی شهرداری‌ها در دو بخش ارتباطات و امور بین‌الملل ما کارهای خوبی را هدفگذاری کرده‌ایم تا در قالب یک مدیریت مناسب شهری بتوانیم به اهداف تعیین شده که همان تبیین کارهای شهرداری در حوزه‌های مختلف و تقویت بخش اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی افکار عمومی است به سرانجام برسانیم.
 
وی به برخی فعالیت‌های سه سال اخیر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اشاره کرد و افزود: ما در بخش ارتباطات موفق به طراحی و انجام مراحل مختلف راه‌اندازی رادیوشورابیل شدیم تا بتوانیم این دریاچه بی‌نظیر را که در داخل شهر و به مساحت 200 هکتار به عنوان بزرگترین رینگ پیاده‌روی و سلامت شناخته شده است معرفی کنیم.
 
مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل بیان کرد: استودیوی ویژه رادیوشورابیل طراحی شده که امسال شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود و در کنار آن با همکاری تمامی رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌های داخلی و فضای مجازی سعی در تبیین کارهای شهرداری در بخش‌های مختلف داریم.
 
لاله به تدارک آرشیو دیجیتال در مجموعه شهرداری با هدف جمع‌آوری تصاویر، تولید فیام‌ها و تقویت بخش سمعی و بصری اشاره کرد و گفت: ما در کنار وظیفه ذاتی خود در یک حرکت فرهنگی سعی کردیم تا طرح پاکبان را در ماه محرم با همکاری تشکل‌های مردم نهاد اجرایی کنیم که در استان اصفهان به تبعیت از اردبیل این طرح در سال گذشته اجرایی و عملیاتی شده است.
 
وی در ادامه به خواهرخواندگی اردبیل با تیساوارش، گنجه آذربایجان، ولگاگراد روسیه و ترابزون ترکیه اشاره و تصریح کرد: ما در کنار این خواهرخواندگی با سرکنسول و سفرای کشورهای همسایه نشست‌هایی را برگزار کردیم تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهری اردبیل را معرفی کنیم.
 
مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل پیشنهاد کرد؛ تا این نشست‌ها به صورت دوره‌ای در استان‌های مختلف برگزار شود و در کنار آن نشست شهرداران شهرهای شمالی و شمالغرب کشور نیز برگزار شده و در کنار آن دبیرخانه دائمی این مجموعه نیز فعال شده تا زمینه تبادل تجربیات و مطالبات مردم از طریق مجموعه روابط عمومی‌ها در چنین نشست‌هایی فراهم آید.
 
در این نشست که به مدت دو روز در اردبیل ادامه خواهد داشت مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های استان‌های شمال و شمالغرب کشور ضمن بازدید از مناطق تاریخی، مذهبی و گردشگری اردبیل و عمارت تاریخی شهرداری در نشست‌های خود به تبادل نظر پرداخته و با محوریت برگزاری نشست‌های آینده و راه‌اندازی دبیرخانه این مجمع رایزنی خواهند کرد.
 
در این نشست از طرف مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زنجان مجموعه فاخر تاریخ کهن شهر زنجان به شهردار اردبیل تقدیم شد و در کنار آن کلیپی از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و تمدنی شهرهای اردبیل، رشت و زنجان به نمایش گذاشته شد.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار