رئیس گروه ارزیابی اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه، 90 مصوبه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل را مورد بازدید قرار داد.
کد خبر: ۶۰۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 12 May 2018
به گزارش تابناک اردبیل، محمدرضا قانع در سفر به اردبیل و در نشست با کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: ما در سفر چند روزه‌ای که به استان اردبیل داشتیم با همراهی و همکاری کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل و دستگاه‌های اجرایی از اکثر این پروژه‌ها در حوزه آب، راه، دانشگاه‌ها، سازمان زندان‌ها و علوم پزشکی بازدید کردیم تا در جریان روند پیشرفت و اجرای این پروژه‌ها قرار گیرند.
 
وی خاطرنشان کرد: ما با تاکید رئیس پایش و ارزیابی سازمان برنامه و بودجه در سفر به استان‌های مختلف در حال ارزیابی و جمع‌بندی روند اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در دوره قبل هستیم که در این زمینه با سفر به استان اردبیل نیز تلاش کردیم تا در این حوزه به یک جمع‌بندی واقع‌بینانه رسیده و زمینه تکمیل و افتتاح پروژه‌های نیمه تمام را فراهم کنیم.
 
رئیس گروه امور پایش و ارزیابی اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان اردبیل و مدیران برخی از دستگاه‌ها داشتیم ما در خصوص روند تحقق مصوبات سوالاتی را مطرح و از مدیران خواستیم تا گزارش کاملی را ارائه کنند که در این زمینه بعد از جمع‌بندی نظرات ارائه شده تصمیم گرفتیم تا در بازگشت به تهران روند اجرا و تحقق این مصوبات را به صورت کامل بیان کرده تا تصمیمات نهایی در مورد تعیین منابع اعتباری برای تکمیل و افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام گرفته شود.
 
در سفر دور اول رئیس جمهور به استان اردبیل در مجموع 58 پروژه در اولویت اجرا قرار گرفت که بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها مربوط به راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب روستایی و شهری، جهاد کشاورزی، دادگستری، سازمان زندان‌ها، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشکده فنی و حرفه‌ای رازی و ... بود که بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها تاکنون تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و تعدادی از آنها نیز با پیشرفت‌های مختلف در دست اجراست.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار