با تصمیم باشگاه
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی اعلام کرد: آگهی مزایده فروش این باشگاه صبح امروز - شنبه - در روزنامه سراسری چاپ شد.
کد خبر: ۶۰۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 12 May 2018

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز، عباس الیاسی پس از انتصاب به عنوان سرپرست این باشگاه، بحث حسابرسی و انجام کارهای مالی و کارشناسی را آغاز کرد.
بر پایه این گزارش، با توجه به شرایط تراکتورسازی، به دنبال فراهم کردن بستر واگذاری این باشگاه بود که در نهایت این وعده خصوصی سازی الیاسی امروز محقق و آگهی مزایده باشگاه به چاپ رسید تا متقاضیان کسب مالکیت باشگاه تراکتورسازی اقدام لازم را در این خصوص انجام دهند.
در این فراخوان آمده است: 'شرکت تراکتورسازی ایران در نظر دارد 100 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز را واگذار کند.'

این فراخوان از متقاضیان خواسته تا درخواست کتبی خود را از تاریخ درج آگهی در 22 اردیبهشت ماه جاری به مدت 7 روز به آدرس: تبریز، جاده سردرود، شرکت تراکتورسازی ایران، ساختمان مرکزی – دبیرخانه تحویل یا به صندوق الکترونیکی شرکت به آدرس E-mail: info@itmco.ir ارسال کنند.
در این فراخوان ضمن تاکید بر فروش 100 درصدی سهام باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده، شرکت تراکتورسازی در رد یا قبول پیشنهادها مختار است.
باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز، که بیشتر به صورت مخفف تراکتور در بین طرفداران خود شناخته می‌شود، یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال ایران است.
این تیم سال ۱۳۴۹ خورشیدی با حمایت کارخانه تراکتورسازی در شهر تبریز بنیان‌گذاری شد و اکنون سپاه عاشورا مسئولیت آن را برعهده دارد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار