کد خبر: ۶۰۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 13 May 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان تأمین اجتماعی که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: طی 5 سال اخیر رئیس سازمان تامین اجتماعی به تمامی استان‌ها سفر داشته اما این درحالی است که پس از 15 سال این سفر هم اکنون به استان اردبیل انجام شده است.

وی گفت: نمایندگان استان امروز در سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی  آن هم پس از گذشت 15 سال، مسئولیت سنگینی بر دوش دارند تا تمام خواسته مردم را طرح نمایند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان اردبیل از استان‌های کم‌برخوردار کشور بوده که بیشترین میزان کارگر و بیشترین تحت پوشش تامین اجتماعی نسبت به میزان جمعیت را دارا است اما نسبت به این موضوع از امکانات مناسب تامین اجتماعی برخوردار نیست.

وی افزود: حداقل انتظار نمایندگان استان اردبیل از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، کلنگ زنی بیمارستان 500 تختخوابی در شرق اردبیل است تا این بیمارستان آلامی باشد بر درد مردم این منطقه کم برخوردار از ایران اسلامی و امیدواریم این موضوع به زودی محقق شود.

بدری از بازسازی تنها بیمارستان تامین اجتماعی در استان اردبیل قدردانی کرده و تصریح کرد: از سال 92 احداث درمانگاه شماره  2 تامین اجتماعی در اردبیل همچنان معلق مانده و خواستار تعیین تکلیف این موضوع هستیم.

وی با انتقاد از عدم سرمایه گذاری شرکت‌های سرمایه گذاری تامین اجتماعی در استان اردبیل گفت: با توجه به پتانسیلهای فراوان سرمایه گذاری تامین اجتماعی در استان اردبیل، سرمایه گذاری شرکت‌های وابسته به تامین اجتماعی در اردبیل در حد صفر است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار