به دلیل اخذ مجوز احداث بیمارستان 300 تختخوابی
امام جمعه اردبیل در حضور نمایندگان اردبیل گفت: نمایندگان برخی استان‌های همجوار را باید تحسین کرد که مجوز احداث بیمارستان 300 تختخوابی را گرفتند.
کد خبر: ۶۰۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 13 May 2018
به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی در دیدار با رئیس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این مجموعه در سال‌های اخیر خدمات مناسبی را به بیمه‌شدگان و عموم مردم ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: ما همچنان گله‌مند رعایت نشدن اصل عدل و عدالت در بین استان‌های کشور هستیم به طوری که در توزیع امکانات کشور به نظر می‌رسد توازن رعایت نشده است. 
 
امام جمعه اردبیل افزود: برخی استان‌های نوپا در این مسیر مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند و به رغم وعده‌ای که دولتمردان در سال‌های گذشته داشتند هنوز در عرصه عمل کارهای موثر و راهگشایی انجام نشده و استان اردبیل از برخی امکانات و زیرساخت‌ها بی‌بهره است. 
 
عاملی به سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی به استان‌های مختلف و انجام اولین سفر نوربخش به این استان اشاره کرد و گفت: نمایندگان برخی استان‌های همجوار را باید تحسین کرد که با سفر رئیس سازمان مجوز احداث بیمارستان 300 تختخوابی را گرفتند که انتظار می‌رود در این سفر رئیس سازمان هم در احداث بیمارستان‌های جدید و هم سرمایه‌گذاری شرکت شستا در استان اردبیل قول مساعد و عمل واقعی را بدهند. 
 
وی بیان کرد: به رغم افزایش جمعیت مرکز استان این جای سرشکستگی است که تنها بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل است که با حجم عظیمی از مراجعات روبروست که جا دارد مسئولان سازمان به توسعه و افزودن بیمارستا‌ن‌های جدید در این شهر تدبیری بیندیشند. 
 
دراین دیدار که نمایندگان استان اردبیل نیز حضور داشتند ، امام جمعه اردبیل اظهار داشت: اردبیل با توجه به موقعیت تاریخی و تمدنی بر ذمه تمام مردم ایران حق بزرگی دارد به طوری که ما امروز در کنار سفره صفویه نشسته‌ایم که حاکمان این دوره نسبت به یکپارچگی و تقویت بنیان تشیع در این کشور گام‌های موثری برداشتند. 
 
عاملی در ادامه به ضرورت صدور کارت هوشمند در ارائه خدمات درمانی به بیمه‌ شدگان تامین اجتماعی و تقویت حوزه نظارتی و صیانتی اشاره کرد و گفت: صدور کارت هوشمند مانع از برخی سوءاستفاده‌ها در دفترچه‌های کاغذی خواهد شد. 
 
به نوشته ایسنا وی تصریح کرد: در طرح تحول سلامت که به شکل نامناسبی اجرا شد باید سقف پرداختی‌ها مشخص می‌شد در حالی که این طرح به گونه‌ای اجرا شد که بخشی از سهم پرداختی در آن مربوط به حق و حقوق همان افرادی بود که امروز در خانه‌ها به عنوان بیکار نشسته‌اند و کلی مشکلات برای خود و خانواده‌ها ایجاد کرده‌اند. 
 
امام جمعه اردبیل ضرورت پرداخت بدهی تامین اجتماعی به مراکز طرف قرارداد را یادآور شد و افزود: برخی کارفرمایان با نادیده گرفتن حق و حقوق کارگران حرکت‌هایی را انجام می‌دهند که با ضعف نظارت‌های تامین اجتماعی این کار عواقب خوبی را به همراه نداشته در حالی که سازمان تامین اجتماعی باید با نظارت بر اجرای قانون کار کارفرمایان را مکلف به پرداخت حق و حقوق کارگران کند. 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار